Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
katiavl schreef:je hebt zo van die hertengeweien om op je hoofd te zetten he. Kan je aan je kopstuk vastmaken
stalhoefdal schreef:wat dacht je van kleine led lampjes op je tuig maken accu op de kar en aansluiten maar alles met kleine tirepjes vast zetten
licht uit in de piste en je kan je binnekomst geweldig maken
heb dit ooit gedaan met n western show is super leuk
veel plezier met je show
katiavl schreef:ok ik ga terug nadenkenhad eventjes examens dus dat ging voor
- ik denk aan raamklevers van die stickers die je er zo terug kunt afhalen
- valse sneeuw plus dennetakken je koets zo versieren geeft ook een mooi zicht en is makkelijk te doen met metaaldraad.
- verder hangt af welke koest je hebt kan je dozen inpakken en dan strik rond doen en dan lijkt het of je de echte kerst cadeau koets hebt
edit eventjes de rest gelezen ik bedoel met nep sneeuw van die eumh :p watjesspul niet de spuitbus hopelijk begrijp je mij
Tietje schreef:Jammer dat er niet meer reactie zijn had gehoopt dat er wel meer creatieve menners waren maar hellaas maar die wel hebben gereageerd bedankt voor jullie leuke tips!
Tietje schreef:Wel jammer zeg had gehoopt dat er wel meer creatieve mensen zouden zijn.
Tietje schreef:Jammer dat er niet meer reactie zijn had gehoopt dat er wel meer creatieve menners waren maar hellaas maar die wel hebben gereageerd bedankt voor jullie leuke tips!
Tietje schreef:Jammer zeg dat er niemand met leuke ideeen komt ik zie dat er nog weleens mensen kijken maar niet reageren. Erg jammer
linlovesyou schreef:Ik heb ook jaren kerst gereden met Troy.
Wij deden eigenlijk de kar versieren, en troy alleen bandages om en altijd een rood lampje op der neus, van rudolph met de rooie neus. Oh ja en ook zo'n gewei. En lekker veel belletjes eraan, zodat ze echt klinkt als een kerstpaard.
Ik zal even een paar fotos hier neer zetten.