Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ruim een maand voor het verstrijken van de geldigheidsdatum krijgt u normaliter van de KNHS een factuur voor de verlenging van € 31.20. Voor dit bedrag bent u weer 2 jaar verzekerd, lid van de Recreatiesportvereniging, krijgt u het blad Paard & Co. thuisgestuurd en draagt u bij aan de ontwikkeling en onderhoud van de ruiter- en menpaden in Nederland.
Citaat:breek de cursus niet zo af als je hem niet gevolgd hebt....of de keuze maakt om dat geld in je zak te houden.
MelinaS schreef:Ik zou het heel "stoer" vinden om te kunnen zeggen dat ik me koetsiersbewijs heb, dus ik gevoelsmatig wil ik ervoor gaan,maar mijn verstand zegt dat het geld klopperij is en daar wil ik niet aan mee doen.
Maar nu bedenk ik me ineens, wat nu als ik hem haal, de eerste 2 jaar betaal en daarna niet meer, even denken, dan kan ik wel laten zien dat ik het examen hebt gehaald maar dat ik het verdom om dubbel te betalen!!!!!!!! zoiets??????????
nou snap ik dat er gereageerd kan worden met ja maar dan is je koetsiersbewijs niet meer geldig, en dan reageer ik met ja wat van mijn koetsiers bewijs is dan niet meer geldig, alleen de verzekering???????????? die heb ik toch al!!!!!!!!!!!
BlackDevils schreef:Door de eisen die nu gesteld worden heeft het huidige koetsiersbewijs weinig waarde. Het verplicht stellen volgend jaar van Achenbach heeft daarop relatief nog weinig invloed. Zaken als omgang, voeding, anatomie, gezondheid en huisvesting zou veel meer uitgelicht kunnen worden.
Het is toch belachelijk dat je kunt zakken doordat je het verschil niet weet tussen een victoria en een Landouwer en een Barouche maar slagen kunt als je niet eens weet hoe je met een ongehoorzaam paard om moet gaan.