Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjonniej schreef:Maar als ze een sperriem ohz gebruikt kan, dat wel de reden zijn dat hij het ohz niet (kan) doen en dat hij het voor de wagen dus wel doet.
Vickelientje schreef:Gebroken liverpool zou ik trouwens niet aan beginnendie dingen zijn heel scherp... dan liever iets met tongboog of poort.
Sjonniej schreef:Ik denk inderdaad dat de boog op de foto behoorlijk groot is, om in een shettenmondje te passen.
Sjonniej schreef:Een ander bit dan normaal hoeft helemaal geen geschut te zijn hoor!! Zeker niet als het gewoon beter past. Dan is een standaard B-stang behoorlijk gemener dan een tongboog.
IvoIce schreef:Ibalia -> Daar zat ik ook al aan te denken, heb alleen nog geen DA gebeld omdat het begon op het moment dat het bit omhoog ging, dus dacht ik dat dat het dan niet zo zijn. Maar het kan natuurlijk altijd. Binnenkort moet mijn andere pony gecastreerd worden, dan zal ik er meteen naar laten kijken!
IJ -> Ik ga indd ook op zoek naar iemand die me daar goed advies over kan geven