Alleen kan je dus niet met een BBP lichtrijden en op stappen (ik stap altijd met een krukje op, maar als je er eens op wilt stappen waar geen krukje is, is het toch lastig. Ik woon in Friesland, dus vaak geen handig boomstronkje in de buurt tijdens een buitenrit) En bovendien ligt de ruggegraat dus niet vrij, dus voor langere ritten en langedurig gebruik lijkt me een BBP niet geschikt.
Dus nu dacht ik aan boomloos. Is dat te vergelijken met het gevoel van rijden op een BBP?
Ik ben dus al een beetje aan het orienteren op internet. Ik kwam o.a. op de site van Huppa terecht. Zij hebben ook een boomloos zadel voor een aantrekkelijk prijsje. Alleen vraag ik me af, moet daar dan geen pad onder? En dat bont, is dat wel echt, niet synthetisch? Het lijkt zo mooi voor die prijs......
Verder spreekt de Barefoot me erg aan. Torsion ook wel, maar die zijn erg duur geloof ik?
Ik zag ook de info van Tinkerloos, super! Ik weet dat hier ook al topics over lopen maar die bestaan uit honderden pagina's. Ik lees graag op bokt, maar dat werd me iets te gortig, vandaar dit topic, met hopelijk toch wat reacties van jullie kant. Tips e.d zijn van harte welkom!