Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rommulus schreef:ik heb vorig jaar ook een enkelspan wagen gekocht.
die draait natuurlijk mee er zitten remmen op (die moet nog gemaakt worden.
er word nog een buisje op gelast zodat hij ook geschikt word voor dubbelspan.
maar hij word nog grijs geverft (hamerite hamerslag)
er komen nieuwe banden op rond om
en dan komt er nog verlichting op
mischien dat ik nog wat verzin wat er op moet komen maar ik denk dat ik eerst wel tevreden ben als dit al klaar is
Citaat:mischien dat ik nog wat verzin wat er op moet komen maar ik denk dat ik eerst wel tevreden ben als dit al klaar is
Arretje schreef:Ik zou geen luchtvering willen, te ingewikkeld, waarom wil je dat? Idd veel RVS, en niet te zwaar. Stuurvertraging? Stoeltje voor de groom? Remmen alleen achter, en zou ook voor die uitschuifbare bomen gaan. Vooral als je plat door de bocht gaat heeft je paard daar meer bewegingsvrijheid door.
Arretje schreef:Ik zou geen luchtvering willen, te ingewikkeld, waarom wil je dat? Idd veel RVS, en niet te zwaar. Stuurvertraging? Stoeltje voor de groom? Remmen alleen achter, en zou ook voor die uitschuifbare bomen gaan. Vooral als je plat door de bocht gaat heeft je paard daar meer bewegingsvrijheid door.
ardo_iggy schreef:Vind ik persoonlijk heel erg eng als de groom dat doet.
En ik wil geen harde wielen.
ardo_iggy schreef:En wat zijn jullie ervaringen met de bomen het gedeelte waar de licht ogen door heen gaan.
Moeten die groot of klein.
Rond of een andere vorm.
Arretje schreef:Groombeugels vind ik als groom wel lekker....
manie schreef:Arretje schreef:Groombeugels vind ik als groom wel lekker....
Mijn groom niet
Ik vind het ook niet mooi op een klein wagentje als dat van mij overigens.
Als de wagen langer zou zijn misschien wel, maar het is zo compact allemaal d'r is waarschijnlijk niet eens plaats voor die beugels
Tja en massief ik vind het super en als je ooit naar klasse 4 wilt moet je ook dus dan kun je er maar beter aangewend zijn
Arretje schreef:Geen achterbanken met kasten op mijn wedstrijdwagen, tis geen picknick.....