liggen op je paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pirelli_girl

liggen op je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 21:46

hey hoii,

zomaar een verhaaltje.
Gisteren was ik tot laat met 2 vrienden op stal, lekker niets doen en lekker rommelen met de paardjes. De paarden lopen bij ons altijd los om ons heen. Op een gegeven moment ging ik gewoon even op hem zitten en ging achterstevoren zitten. Ik kon een half uur lang met mijn hoofd op z'n kont gelegen. Hij bleef gewoon relaxed staan! Pling Echt gaaf. Ik had geen moment het gevoel dat hij wat zou doen. Door m'n vrienden, die op de grond zaten te lachen en hard te praten liet hij zich absoluut niet storen. Wat een heerlijk beest! Dit heeft toch wel met vertrouwen te maken? Wat denken jullie? Later zat ik bij de rest op de grond en toen heeft hij zeker een half uur met zijn voor benen achter met gestaan, zodat ik een soort rugleuning had! heerlijk...
Hij was echt zo mega aanhankelijk en lief, gewoon mijn super paard!
Sorry slijm slijm Tong uitsteken Ik weet niet of dit een nuttig iets om te melden op bokt Pling maar ik wilde het gewoon even kwijt! Het staat waarschijnlijk ook op het verkeerde forum!

Pirelli_girl Knipoog

Speedster

Re: liggen op je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:44

Lekker gevoel he, zoiets!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:47

Heerlijk!
Met de mijne doe ik dat ook weleens.
Staat ie lekker stil, beetje te niksen. Lovers

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:49

Ik ken het Haha! Zo ben ik een keer bij een haf op zijn rug in slaap gevallen, ook liggend op zijn kont

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:50

Doe het al jaren, zelfs onder het rijden zonder zadel even lekker liggen.

Mijn examens heb ik tegen haar aan leunend geleerd. Meestal kwam zij er dan ook maar bij liggen en zat ik dus nog veel beter.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:50

Geweldig! Lachen
Vind dat heerlijk zo op een paard liggen. Zaterdag hing ik op Destiny haar hals heen en dan met mijn voeten op haar kont. Ze vond het prima, ik vertrouwde haar echt helemaal omdat ik wist dat als ze 1 stap opzij deed ik eraf zou vallen. Maar ze bleef perfect staan Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:20

Heerlijk gevoel is dat he.
Met mijn vorige pony kon ik dat ook. Sterker nog, was één dag erg benauwd en warm en gewoon met halster sjokten we wat over het erf en mocht ze grazen. Ik ben zo gaan liggen, en ben toen in slaap gevallen Bloos! . Driekwartier later werd ik wakker, ze was al iets verplaatst, maar stond nog gewoon te grazen. Echt raar Haha!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:22

doe ik regelmatig Haha!
kijk maar op www.knyna.web-log.nl de 1e foto, zit vaak achterstevoren of ik lig op/bij hem
Mijn schatje Lovers

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 22:42

Ik lig ook regelmatig op die van mij.
Vaak loopt ze niet eens weg, enige wat ze doet is staren naar het weiland, as usual. Vork

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:26

Dat is 1 van de redenen dat ik supergraag een huisje met wei zou willen hebben zodat ik Rena aan huis kan houden en lekker op haar kont in slaap kan vallen , bij wijze van , heerlijk toch !!!!

Maarja bij een ander op stal lig je dan best voor lül Tong uitsteken

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:27

dat is echt zow relaxed.. lekker bij je paardje ligge!!

SpikyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:03

Haha!
Mijn lig ervaring vond plaats in het weiland, zo'n 9 jaar terug, toen ik hem net een poosje had. Ik was op zijn rug geklommen en achterover gaan liggen, terwijl hij braaf aan het grazen was. Ik lag wat weg te dommelen tot ik opeens een rotklap op de grond maakte en de eerste twee minuten geen lucht kreeg... Meneertje had besloten dat 'ie wilde rollen en mij van zijn rug afgegooid; hij lag tien meter verderop lekker te rollen terwijl ik lag te kreperen... Lief joh! Clown

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:18

SpikyBlue schreef:
Haha!
Mijn lig ervaring vond plaats in het weiland, zo'n 9 jaar terug, toen ik hem net een poosje had. Ik was op zijn rug geklommen en achterover gaan liggen, terwijl hij braaf aan het grazen was. Ik lag wat weg te dommelen tot ik opeens een rotklap op de grond maakte en de eerste twee minuten geen lucht kreeg... Meneertje had besloten dat 'ie wilde rollen en mij van zijn rug afgegooid; hij lag tien meter verderop lekker te rollen terwijl ik lag te kreperen... Lief joh! Clown

Oei. Nagelbijten / Gniffelen
Da's wel even schrikken zeg!
Wel goed afgelopen?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:01

En juist om SpikyBlue's ervaring durf ik niet achterstevoren op een paard gaan liggen Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben 1x onverwachts op zijn rug in slaap gevallen maar toen stond hij op stal en kon hij niet weg Nagelbijten / Gniffelen

SpikyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:06

Lijkt me dat je goed ontspannen was, Armaris! Was je moe van het bekappen? Haha!
Ik kwam gelukkig met de schrik vrij.. Maar sinds die keer doe ik het niet meer! Ik ga alleen nog maar voorover liggen, dan kan ik alles goed in de gaten houden..
Ik ben toch zeker niet de enige met zo'n stomme actie, hé... Tong uitsteken

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:07

SpikyBlue schreef:
Lijkt me dat je goed ontspannen was, Armaris! Was je moe van het bekappen? Haha!
Ik kwam gelukkig met de schrik vrij.. Maar sinds die keer doe ik het niet meer! Ik ga alleen nog maar voorover liggen, dan kan ik alles goed in de gaten houden..

Neeuh hoor
Die van mij neemt me op met zijn nek,slingert me door de lucht waarna ik vervolgens voor zijn voeten op de grond neerkwakte. Was tijdens halloweenfuifje Clown

Ik bekapte nog niet Clown

SpikyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:10

Haha! Da's pas een mooie truc! Hoe krijgen ze het voor elkaar..

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:01

Die van ons lopen altijd wel van grassprietje naar grassprietje, maar gaan ook niet rennen ofzo. Haha!
Lief vind ik dat.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:05

mijne is ook zo'n knuffelkont, kan op de kont liggen, over de hals en over de kont naar beneden glijden. tussen de benen door en er gebeurt nooit iets. leuk zulke lieverds Lovers

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 13:10

SpikyBlue schreef:

Hahaha, sorry voor de late reactie, heb het erg druk gehad!
Leuk om al jullie reacties te lezen.

Over of je de enige bent? Nee absoluut niet.
Ongeveer een week na wat ik schreef, waren was ik weer aan het kloten met m'n paardje alleen ging ik zonder hem eerst goed te laten merken wat ik wilde gaan doen, achterstevoren op z'n kont zitten. Hij schrok daar zo van, dat hij met een bok (2 meter door de lucht) van zn rug af gooide. Inderdaad ff ademhappen. Heb er dik een week last van gehad.
Gelukkig konden we er allemaal om lachen en snapte ik ook meteen wat ik verkeerd had gedaan.
Zo zie je maar weer, je moet nooit overmoedig worden!!! Pling

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:12

Dat is echt super he!? Dat doe ik ook wel eens met mijn verzorghaffie! En dat is zo gaaf, geeft echt een band met je pony. Dat je hem vertrouwt en hij jou!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:32

En ook al riep ik dat ik nooit maar dan nooit achterstevoren zou gaan liggen:vorige week woensdag is het ervan gekomen!
Hij stond braaf in de bak,op mijn buik gaan liggen en gezicht op de kont.Héérlijk

SpikyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:37

Cool
Ik stond van de week tegen mijn slapende knollie aan te leunen, met mijn armen over zijn rug en mijn gezicht op zijn warme, zwarte, dikke vacht ook half te slapen. Lekker toch! (O, wat is hij toch braaf als 'ie slaapt Tong uitsteken )

Miilo0uwwtjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 15:24

Aaah dat is zo lief! Laatst stootte mijn pony haar hoofd aan de poetspaal, legde ze helemaal haar koppie in mijn armen! Ik smolt...:p

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 15:41

wat een vertederende verhaaltjes allemaal.
ik wil nog even een 2e iets aansnijden hierover.
Merken jullie wel eens dat je paard echt jaloers is?