duindigt 13 augustus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

monsera

duindigt 13 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 08:10

Hoi ik ga zondag met de stal eigenaar en nog 30 mensen mee naar duindigt.Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me erg leuk om eens te kijken.Bij ons op stal staat een fokmerrie en haar dochter loopt mee.Ik kan nu alleen even niet op haar naam komen het is iets met vrouwe.Mss weten de kenners onder ons het.Ze schijnt het erg goed te doen maar ben er zelf niet zo in thuis.Ik zorg er voor dat Rennie de fokmerrie dus een fijn leven heeft nu ze bij ons op stal staat en zet haar in de winter altijd lekker buiten samen met mijn eigen pony's en longeer haar regelmatig.In de zomer staat ze lekker buiten met andere merries met veulens.

Peetje

Re: duindigt 13 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:06

Leuk dat je komt, Monsera! Het paard heet Vrouwe van Unia, en ze loopt in de koers tegen een paard van de stal waar ik vaak help, en mijn eigen paarden ook in training staan. Uiteraard ben ik ook van de partij, want Derbydag wil ik voor geen goud missen! Veel plezier morgen!!!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 09:22

Ik ga ook, heel de stal zal wel meegaan.
Very fast aanmoedigen Haha! en vicky's trust en voila alki!

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 12:38

Ja ze heet idd vrouwe van Unia.Hoe heet het paard waar ze tegen moet lopen en bij jouw op stal staat?Jij ook veel plezier morgen.

Er loopt ook nog een volle broer van Rennie mee maar daar weet ik nu even helemaal de naam niet van zal ik morgen nog maar even aan de staleigenaar vragen.Is wel leuk dat je ook echt een paar paarden kent dan heb je meer een doel om naar te kijken vind ik.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 14:09

Hmmm wil ook wel! Maar is wel ver weg! Maar goed.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 15:22

ik ga ook heen. We hebben ijn het omlijstende programma 2 paarden lopen (Une de Bleu en Unknown Crafts)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:19

Ik ga er (uiteraard) ook heen, ook familieleden van Beyond bekijken die normaal alleen in Duitsland lopen Lachen.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:35

IK ben er ook, maar ik heb dienst dus ik zit voornamelijk boven Haha!

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:44

Ben er ook morgen. Geweldige meeting. Heb er zin in Go jij! Go jij!

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 10:24

Ik ben er ook!
Ik heb kaartjes gewonnen via het Bit. Ik ben er nog nooit geweest en het leek me best heel gaaf om het een keer in het echt te zien. De camera gaat mee, want ik ga proberen of ik leuke foto's kan maken. Dus als je iemand zich een ongeluk ziet sjouwen met cameraspullen dan ben ik dat waarschijnlijk Tong uitsteken .

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:19

Ik ben er voor Us Petro in de eerste koers, Piloot Darby in de zesde koers en Vasari Robel in de Merriederby (de zevende koers). En ze zijn alledrie kanshebbers op een mooie plaats, dus ik sta waarschijnlijk heel hard te gillen... Haha! Ik hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben met mooi weer!! Cool

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:42

Hmm ik ga toch niet! Mijn pa wilde niet mee! Verward

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:01

Zo ik ben er weer.Als ik weer eens ga gaan we niet met een bus maar met eigen auto dan waren we al veel eerder thuis geweest.Ik vond het ontzettend leuk vandaag.Vrouwe van Unia heeft het heel erg goed gedaan en is 4e geworden bij de merrie derby.Weet ook al weer wie de broer van Rennie is en dat is Vic van Camstra en Rennie heet dus ook van Camstra..En hij heeft het ook erg goed gedaan ik geloof dat hij derde was op De telegraaf Derby.Hugo Langeweg jr.Heeft heel wat eerste prijzen behaald vandaag die is erg goed.Het was erg mooi weer ben nu ook verbrand in het gezicht.Ik vond de twee rennen tussendoor ook geweldig om te zien wat gaat dat ongeloofelijk hard zeg.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:12

Leuk dat je het naar je zin gehad hebt Monsera! De Arabierenren ging vandaag niet erg hard hoor Knipoog. Hugo Langeweg is een hele beste pikeur, een jonge jongen met verschrikkelijk veel talent.

Ga je nog eens vaker naar Duindigt Lachen ?

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:43

Ik denk het niet Bloos dan ga ik naar wolvega of groningen is iets beter te rijden voor ons.Dit is wel heel erg ver weg om even naar vrouwe te kijken.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:48

Ja, bij jou vandaan is dat inderdaad veel beter te doen. Mooi fijn gebouwd paardje is Vrouwe trouwens Lachen.

Allegandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 09:35

diet was een super dagje! Ben er ook geweest gisteren!!

Kentucky13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:21

Hugo Langeweg is een jongen die alles in zijn schoot geworpen krijgt Vaders die kon pas rijden....

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:40

Kentucky, als je mijn moeder achter Virgill Boko zet wint hij ook de derby niet. Ik hou niet van dat soort afgunstige reacties. Als de jongen geen talent zou hebben zou hij niet zo goed zijn, ongeacht wat hij van jongs af aan mee heeft gekregen. Er zijn wel meer "zonen van" beroemde pikeurs geweest die lang niet de gave van hun vader hebben gekregen, ondanks dat ze het ook "allemaal in hun schoot geworpen kregen". Hugo jr is bovendien een jongen die het in de media bij interviews ook nog eens netjes kan verwoorden, in die zin een goede ambassadeur voor zijn sport.

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 11:08

Ik moet het toch eens zijn met prompertje. Ondanks het feit (of misschien wel dankzij het feit) dat hij van zijn vader de kansen krijgt om wereldtoppers te rijden, doet hij het toch maar eventjes. Er ligt een enorme druk op zijn schouders om goed te presteren en alle favorieten die hij rijdt als eerste of die finish de krijgen. Zoals hij gisteren precies op het goede moment het gaatje ziet om Virgill Boko in te sturen en de kop te kunnen overnemen, dat getuigt echt wel van koersinzicht en talent om te kunnen sturen. Ook al krijgt hij misschien van alles in zijn schoot geworpen, je moet het toch maar even allemaal doen...

Mii_X_HarrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:37

ikke was er ook Tong uitsteken:P haha.. ook even naar de derby gekeken Knipoog
Even Voltreffer aanmoedige.. jammer zat hij er niet bij. maja.. het was wel gezellig Knipoog

Kentucky13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:17

Je denkt dat ik het misschien uit afgunsy zeg maar ik heb zelf bij Hugo gewerkt, en weet wel meer dan dat... en waarom warmt Huug Sr. ze dan allemaal zelf op... Kom nou wel eens snelgereden bij Hugo??? Dan wist je wel beter!!!!

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:25

Beste Kentucky13, nee, ik heb niet snelgereden bij Hugo, dat doe ik alleen bij de trainer van mijn eigen paarden. Junior mag dan misschien alles in de schoot geworpen krijgen, maar hij moet het toch nog maar even presteren. Volgende keer zullen we jou vragen de derby-favoriet te rijden. Eens zien of jij het dan ook even klaarspeelt om te winnen...

Kentucky13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:46

Moet altijd zo lachen dat iedereen zich zo voelt aangevallen hahahaha..... oogje op huug hahahahaha..... Haha!

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 18:03

Nee schat, ik ben geen 15... Boos! Hoe kom jij er dan bij dat ik me aangevallen voel? Je loopt mij toch niet af te kraken... Clown Ik vind alleen dat je erg negatief doet over een prestatie die echt wel van grote klasse getuigt. Hij weet ze maar wel ff alledrie te winnen. Normaal zou ik het zelfs niet eens opnemen voor de jongen, want ik vind hem ook wel een beetje verwend, maar aan de andere kant moet je niet uit het oog verliezen wat een druk er op zijn schouders komt te liggen nu zijn vader tijdelijk niet kan rijden. Iedereen zijn mening, en de mijne is dit.