Het zijn er ook maar twee, maar dit zijn dus twee van de foto's uit het vd-boek! De vormgeving is nu bijna klaar, dan nog de controle en het drukken, en dan moet het er in juli/augustus toch echt zijn...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het zijn er ook maar twee, maar dit zijn dus twee van de foto's uit het vd-boek! De vormgeving is nu bijna klaar, dan nog de controle en het drukken, en dan moet het er in juli/augustus toch echt zijn...

Om de een of andere manier liep de afgelopen maanden ongeveer alles een beetje in het honderd qua planningen en daarmee viel de VD meeting voor mij dus ook even buiten spel. Erg jammer, helemaal nu ik net de foto's van de meetingverslagen gezien heb en dus echt zag wat ik allemaal gemist heb...
) dan komt het eind juli/begin augustus uit en gaat het rond de 30 euro kosten. Niet erg goedkoop dus, maar dat is helaas niet anders als er iets in eigen beheer gebeurt. Maar als goedmakertje het heeft dan wel weer veel plaatjes. En heel veel lettertjes.
Ik kan echt niet wachten tot ik het in handen heb! Hoewel ik het wel jammer vind dat je niet later ermee bent begonnen... Bedoel, Jauke kent nu ook zo ongeveer alles

elsie1 schreef:sorry maar ik zou dan nog een boek moeten kopen van jouw als ge de mensen zo bahandeld nadat u mij hebt afgeblaft hebt u zeker geen klant bij hoor. Jammer. Had u maar eens een boek gelezen hoe je iemand die volgens jouw iets verkeerds doet moet benaderen en moet aanspreken. Maar u bent nog jong en moet nog veel leren hé.