zelf starten we er niet, maar mijn vriend wel, 4 span pony's klasse 3 (jaja nog altijd ), misschien dat ik wel meekom, omdat ik me waarschijnlijk af moet gaan melden voor de wedstrijd onder het zadel die ik eigenlijk ingeschreven heb.
Ik zelf ben er vrijwel zeker niet...zit dan midden in mijn examens, heb ook al Geesteren het weekend voor mijn eerste examens en daar groom ik zelf en in Ugchelen hoeft dat dus niet en daarom denk ik dat ik niet mee kom, volgende x weer.
Haha, ja ik weet dat hij belde, want ik heb het nummer zelf voor hem opgezocht , dat zal hij fijn vinden dat hij later mag starten.
Enne Sanne, jaja ben ook in Vrouwenpolder te vinden, de rest gaat geloof ik allemaal al op vrijdag, maar wij pas op zaterdagmorgen, omdat ik vrijdagavond eindexamengala heb en dat wil ik uiteraard niet missen.
Wij hebben net afgemeld, gaat verder iedereen nog wel gewoon? Vorig jaar waren wij er in de buurt op vakantie dus gingen we even kijken, toen was het ook al zo slecht weer en nu weer, wel jammer.
Vandaag nog vloeibare zonneschijn, morgen en zondag zou het weer iets beter zijn. Het stuift in ieder geval niet. Ik heb net het eten klaar voor de bouwploeg; Kip/kerry/rijst voor 50 man. Tot morgen. Zoooo, 5 kg rijst in de pan en naar het wedstrijdterrein.........DinDin!!!
ik ben weer terug uit Ugchlen... gister kon ik helaas niet, vandaag heb ik als hindernis rechter mogen functioneren.. we hebben vandaag echt lekker droog weer gehad.. wel een stevig windje! organistatie was naar mij idee goed! en ik heb genoten...