Echt een super boek ...
Maar gisteren begon mijn moeder in één keer over een atrikel dat ze had gelezen waar in zijn broer (larry) vertelde dat heel veel dingen in het boek gewoon verzonnen waren

Weet iemand hier meer van?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Speedster schreef:Tja, zo maak je er wel een commercieel succesje van... Dat doet hij goed, moet ik hem nageven! Persoonlijk staat me dat zelf een beetje tegen, en al helemaal als er geen bal van zijn eigen verhaal blijkt te kloppen. Komt niet erg integer over zo...
Cassidy schreef:Helaas is het boek wat een tante en een nichtje van MR hebben geschreven al een tijdje uitverkocht, maar ik ben net op de website wezen kijken en zie tot mijn verbazing dat het online te lezen valt, na registratie. Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd.
http://www.horsewhispersandlies.com/
knolliepower schreef:Ik vraag me af wat ik moet geloven, heel veel dingen in zijn boek zouden andere mensen bij geweest moeten zijn. Als je dat in een boek gaat zetten is dat niet zo slim toch?Dan kun je beter dingen neerzetten dat toevallig helemaal in eentje is overkomen zonder dat iemand het wist.
En ik bedoel, ik kan met best voorstellen dat de "concurrentie" hem door het slijk wil halen, en misschien zijn sommige dingen sterk overdreven, meer dat hij alles van zijn vader heeft geleerd geloof ik nietEr staan toch duidelijk foto's in het boek van hoe zijn vader een paard beleerd.
Ik zou het echt super jammer vinden als er onwaarheden in staan
knolliepower schreef:Wat was er precies met Shy Boy dan?