Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tieneke schreef:Maar als het meer kwaad doet dan goed, waarom verkopen ze het dan eigenlijk? Dat snap ik dus niet, als het slecht was, zou men het toch niet mogen verkopen, of ben ik nu verschrikkelijk naïef?
Jovarna schreef:"De anderen" doen hun ding omdat ze denken dat het goed is, of ze volgen klakkeloos wat ànderen weer doen. Vaak zonder zich er werkelijk in te verdiepen of het allemaal wel zo goed is.
T@nj@ schreef:Jovarna schreef:"De anderen" doen hun ding omdat ze denken dat het goed is, of ze volgen klakkeloos wat ànderen weer doen. Vaak zonder zich er werkelijk in te verdiepen of het allemaal wel zo goed is.
Ik zal mij dit maar niet persoonlijk gaan aantrekken he![]()
toverpaardje schreef:O Tanja, nog bedankt over je PB met info over je lamswollen bareback pad. Erg leuk en interessant.
toverpaardje schreef:Ik zie bij de paardendrogist inderdaad de egyptische zalf staan om de hoeven in te drogen en bij rotstraal. Er staat alleen niet bij wat er nou precies in zit. Weet iemand dat wel?djmaris?
toverpaardje schreef:Antheman, heb jij misschien ervaring met de egyptische zalf en het badje biotex die genoemd worden? Ik kom jouw reacties vaak tegen en vind ze altijd informatief en goed onderbouwd.
De anderen ook bedankt voor jullie reacties!