Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cece schreef:Het klinkt dom, maar ik had gehoord dat het paard als een mak schaap de trailer in loopt met een zak over zijn/haar hoofd..

als ze de nijging heeft om te steigeren word ik niet meer bang... ik rijd ermee in de weilanden hier en maak buitenritten ik rij inmiddels op andere manege maar die is zelfs tever van huis om te fietsen dus ik kan amber niet meenemen vandaar dat ik haar nu echt trailermak wil maken!
misschien snappen jullie het nu beter
sorry voor het lange verhaal
eeeh,
... ze is buiten stuk minder bang ze loopt al bijna de hele tijd aan de teugel!!
bedankt voor de tips!!! ik ga ze nog verder opvolgen deze trailer is natuurlijk nog iets heel anders..want deze is niet dicht, maar langzaam aan ga ik verder! bedankt he!!
. en gister is amber voor het eerst achter mij aan zonder touw of wat dan ook de trailer ingelopen
!! Maar... dit is een koeie-trailer dus er zit geen dak op.. maar toch het begin is er... ze trekt zich niks meer aan van het kabaal op de laadklep!! Nou op zoek naar echte trailer ik ben benieuwd !!!
kiralover schreef:ik heb de trailer gewoon in de wei gezet met stroomdraadje om de voorkant van de trailer omdat anders onze shet de wielen kapot bijt. en gister is amber voor het eerst achter mij aan zonder touw of wat dan ook de trailer ingelopen
![]()
!! Maar... dit is een koeie-trailer dus er zit geen dak op.. maar toch het begin is er... ze trekt zich niks meer aan van het kabaal op de laadklep!! Nou op zoek naar echte trailer ik ben benieuwd !!!
cissy schreef:heb je dat andere topic over trailer laden ook gevolgd toevallig?
Nog niet gevolgd nee
me vader heeft laatst wat voer in de trailer gehangen en amber kon het niet hebben dat Fico (m'n shetje dat nergens bang voor is) al het voer opat dus amber ging er ook in
Dat gaat nu dus prima maar zodra ik haar halster vast pak rukt ze zich los en maakt dat ze de trailer uitkomt....... hoe kan ik dit nu weer oplossen?? ze heeft dus de angst dat ik haar vast ga zetten wat ik nog lang niet van plan ben want daar is ze echt nog niet aan toe.... en als ze in de trailer staat en ik loop eruit blijft ze er niet zelf instaan dan maakt ze ook dat ze eruit komt..... hoe kom ik bij de volgende stap om haar vast te kunnen zetten???
(ik weet niet of het lukt maar het is het proberen waard
)