Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Je site is erg duidelijk Josien, en heel interessant om te lezen! Idd veel Hempfling. Gebruik jij nu zo'n Spaans herderszadel op een aantal van de foto's? Bevalt je dat?
Cassidy schreef:Ik heb het niet zo op Hempfling, en ben er nog niets tegen gekomen dat ik bij een ander niet ook heb kunnen vinden. Veel van zijn ideeen komen bij Parelli ook voor en ook aan de methode en het boek van Bill Dorrance heb ik veel gehad.
Dinopino schreef:hoi hier in duitsland zijn de meningen over kfh niet meer zo positief en je zult hem ook niet meer vinden op de equitana. Hij is een goed danser. paardrijden heeft hij moeten leren in het freizeitcentrum in Reken. bij de beginners en het heeft dan ook heel lang geduurt voor deze foto's zo gemaakt konden worden.
Dinopino schreef:hoi hier in duitsland zijn de meningen over kfh niet meer zo positief en je zult hem ook niet meer vinden op de equitana. Hij is een goed danser. paardrijden heeft hij moeten leren in het freizeitcentrum in Reken. bij de beginners en het heeft dan ook heel lang geduurt voor deze foto's zo gemaakt konden worden.