Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjonniej schreef:Precies hetzelfde als door de leidselgaten in de scharen.
Vanuit de binnekant naar de buitenkant. En dan aan de kant van de wagen, dus niet aan de voorkant of door het midden. Maar gewoon zoals het bij een trensbit ook zit.
dutske schreef:ik maak ze gewoon vast aan de bril, zoals je aan een gewoon trensbit doet
Citaat:Op het bovenste leidselgat zetten of nog hoger, aan de ring. Maak hem dan wel aan de voorkant van de ring vast, anders is het bit nutteloos. Bovendien wordt het bit dan verkeerd gekanteld waardoor het heel onprettig kan liggen in de mond. Dat kan ook de reden zijn waarom ze het niet fijn vond.*knip* dus zoals op dit plaatje als het groene leidsel moet je het vastmaken. Het paard is dus rechts van je op mijn plaatje (waar het leidsel heen gaat), het rode is het leidsel op het eerste gat. Het grijze uiteraard het bit, in dit geval een Liverpoolstang.Citaat:Ik snap niet helemaal hoe het dan werkt als je de leidsel op die manier aan de ring zet. Dan kantelt de ring toch en prikt in de mondhoeken? Als je de leidsels aan de achterkant aan de ring maakt werkt het toch gewoon als een ongebroken trens? Tenminste zo zie ik dat voor me.
Dat dacht ik dus ook. Maar als je er aan trekt zo dan kunnen de scharen omhoog gaan. Da's niet zo prettig!
http://img.photobucket.com/albums/v131/ ... .jpg[/img]
kamaron schreef:danjewek Maya...dit is het antwoord wat ik zocht...weet jij nog waar je dit gevonden hebt?
Sjonniej schreef:kamaron schreef:danjewek Maya...dit is het antwoord wat ik zocht...weet jij nog waar je dit gevonden hebt?
Als je het allemaal zo goed weet, waarom vraag je het dan nog??
Wij geven adviezen en tips, en jij zegt dat het allemaal niet goed is, want het moet anders. Waarom heb je dit topic dan gestart
kamaron schreef:ik ben rustig superrustig....en ik geef zeker mijn mening zeker als iemand me onterecht op mijn nummer meent te moeten zetten...ik snap nl niet dat die Sjonnie me zo opeens aanvalt nadat ik Maya netjes bedankt voor der advies...want dat was nl precies het geen ik zocht van antwoord...ik had nl de klok horen luiden maar wist niet meer waar de klepel hing...
kamaron schreef:Laat maar allemaal.....jullie zijn hier allemaal nogal erg vlug op de teentjes getrapt...en vooral allerlei (domme) adviezen waar men niet om vraagt geneigd te geven...