Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Wat ik niet leuk vind aan Parelli is zijn circus eromheen. En je telt niet me als je zijn veeeeel te dure spullen nioet koopt.
Bovendien moet je een programma doorlopen, niet met het volgende onderdeel beginnen, want nee, dat hoort niet.
Ik vind Voest veel toegankelijker. Maar op hem is de kritiek heel vaak dat je er zo weinig mee kunt. Waar ik het niet mee eens ben.
sanne83 schreef:ik vind zo'n programma juist leuk. Ik hoef niet perse in valkuilen te lopen waar al tig mensen voor mij ingegaan zijn![]()
Cassidy schreef:+:)+
En nog een voordeel: je hoeft de kosten maar een keer te maken, en je weet voor de rest van je leven wat je doen moet..![]()
Ik zou dan persoonlijk toch echt voor de Parelli producte kiezen. Ook Pat Parelli heeft een ontwikkeling doorgemaakt in zijn producten, en daarmee kun je echt de beste resultaten bereiken. Touwhalsters en leadropes van andere makelij geven mindere resultaten.
lailapri schreef:ik heb net al met de zoekmachine gezocht maar kon niet vinden wat ik zocht...
ik wil graag weten wat jullie van parelli vinden. Ik zal zelf mijn mening nog niet geven, maar ik hoor zoveel verschillende en uiteenlopende meningen erover dat ik nou eigenlijk niet meer weet wat ik ervan moet vinden.