Maar wel een goede
De bak was daar ietwat onhandig 25*50, beetje moeilijk uitkienen met de voltes enzo, maar ja, het ging goed
In totaal 7 winstpunten mee naar huis genomen en een 1e en 2e prijs 
Eerst reden we de dressuur, ze liepen alle drie (ja, ik reed er 3 in de L, Liberty, Magpie en Spetter) best goed, ik was tevreden
Met Liberty had ik 146, met Spetter 147 en met Magpie 160, 1e
Het was zonde van Liberty, want die ging best goed met losrijden maar in de ring was de bak ineens zwaarder
Maar ja, verder was ie heel braaf 
Met de vaardigheid heb ik lichtelijk heen en weer gesjeesd (ikzelf dan
) In een half uurtje 3 pony's gereden in de klasse L/M in handicap (Overigens jammer, want er waren er 4 in de M en 5 in de L, hadden ze best apart kunnen doen) Ik reed eerst Liberty, foutloos en foutloos in de barrage, Magpie eveneens dubbel foutloos (kassa, en nog een kassa
) en Spetter het snelst van allemaal en foutloos (KASSA
2e
) Het was bij Magpie zonde dat ze ineens heel sterk werd waardoor ik een langere lijn moest rijden in de barrage, anders was ik bijna dubbel 1e, maar ja, ze was verder ook heel goed
Magpie was geloof ik 4e of 5e en liberty dan 5e of 6e, weet niet precies.Spetter was overigens met Hugo 2e in de dressuur (155) en in de vaardigheid had hij in de barrage een balletje. Martha reed met Bo, derde in de dressuur en ook in de barrage een balletje. Owja, en mijn vader had 148 punten, de 2e keer dat ie wedstrijd had

Foto's zijn onderweg

, haha