Ik heb mij zelf eventjes uit het shetland topic gequote.
Het is dus meer dan eens fout gegaan.......
Citaat:
De eerste keer is hij aan de kletter gegaan, niet alleen voorwaards, maar ook onwijs bokken. Zodat zijn been over het lamoen heen kwam en hij bleef rennen terwijl hij niet meer met zijn achterbenen bij de grond kon. Hij is toen naar huis gerent toen ik van de kar af gevallen was en zelfs onder de kar terecht gekomen ben(vlak nadat ik een ernstig ongeluk gehad had en eigenlijk nog helemaal niets mocht doen, mocht niet rijden, dus was toen veel aan het mennen over de weg).
Daarna is hij op de drafbaan in Alkmaar bij het mini draf spectacel zelf achterover geslagen toen hij stijgerde omdat het zo mega krap was op gezet.
Toen ik hem weer opnieuw beleerd had is hij met de marathon wagen van Max aan de kletter gegaan na een super training onder het uit stappen. Mijn eigen laatste men ervaring met Dennis is dus super, ik had toen voor het eerst wat vaardigheid geoefend na wat gedresuurd te hebben. Toen m'n zusje op de bok en toen ging het fout.
Ik begin er niet meer aan om hem opnieuw te betuigen. Het risico is mij veel te groot na deze 3x.