is het dom bedacht van mij dat dat niet goed is of zijn mensen met mij eens dat zoiets gewoon echt niet kan? dat paardje doet namelijk verder nooit echt iets... IK blijf het raar vinden!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
is het dom bedacht van mij dat dat niet goed is of zijn mensen met mij eens dat zoiets gewoon echt niet kan? dat paardje doet namelijk verder nooit echt iets... Juut schreef:??? Hoe kan je nou met een slofteugel longeren?Ik snap niet helemaal hoe dat zou moeten gaan, of bedoel je zo'n Pessoatuigje achtig iets?
zelfs zonder longeerlijn, maar mijn 3-jarige loopt écht netjes! achterhand erbij, rug goed gebruikt, opgericht en koppie netjes. Wat wil je nog meer? (ja, ik weet het, stelling, daar ben ik aan bezig! en ook dat doettie al erg goed!) gijsenkim schreef:Bij correct slofgebruik gebruik je m eigenlijk niet en dan geeft het dus ook niks
Kijk, als je m niet gebruikt, maar er wel omheen hebt hangen, dan hoor je me niks zeggen hoor! dan heb ik zelf ook nog wel eens van die acties. (tenslotte heeft zo'n kwastje aan het hoofdstel ook geen nut, gebruik je ook niet, maar het ziet er wel stoer uit)Ididit"]
[quote="gijsenkim schreef:Ik gebruik m als noodrem![]()
![]()

, het is echt waar....... misschien gebruiken andere mensen om het paard in de krul te trekken maar ik alleen als het paard andere ideeen heeft dan ik
Kan ik gewoon op een gebroken trensje in alle rust en eenvoud met een paard werken en mocht ie van kiet willen lukt het m lekker niet........... en jij waar gebruik jij een slof voor dan????