De titel zegt het al!
Frits op zijn best en dat is voor de kar. Waar vele weten zijn we vele wegen ingeslagen met Frits. Na jaren aanmodderen en alles overdenken hebben we besloten hem te verkopen.
Niet omdat wij hem niet meer willen, maar omdat Frits de beste tuigpony is die ik me kan indenken en ik hem daar niet genoeg in kan geven. Met mijn dochter is het op en af. Ik gun haar een pony waar zij wat mee kan en ik gun Frits een huis waar hij kan doen wat hij het liefste doet.
Voor de kar zie ik hem opleven en ondanks dat ik hem voor geen goud kan en wil missen weet ik ook dat het niet eerlijk is hem hier als weidepaard te houden.
Fritsie op zijn best dus. Voor de kar kan niks hem te gek eb wat we ook tegenkomen hij trotseert het met al zijn moed want dit is zijn ding en dat voert hij top uit!
Als je hem zo ziet kan je niet anders dan de keuze begrijpen. Hij gaat natuurlijk niet zomaar naar de 1e de beste dus vooopig zullen wij denk ik nog wel even van hem rondom ons geniet. Tot die tijd maken we nog een hoop herinneringen met onze Frits!
Bekijk deze video op Facebook
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1&sfnsn=mo