Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Doelen voor 2022:
Ebje: Z startgerechtigd worden, in de dressuur en vaardigheid.
Deedee: lekker op pakken na haar dracht en punten in de Z vaardigheid rijden.
2span: zomerseizoen weer L starten en dan volgend indoor seizoen door naar de M dressuur. En in de vaardigheid de L uit rijden, misschien eens M starten maar het hangt er een beetje van af hoe veel we kunnen starten.
Ipsilonka schreef:Ik wil weer eens wedstrijd gaan rijden, ik ben al ruim 2,5 jaar niet op pad geweest. Ik durf er geen doelen aan te stellen, opbouwende na blessure nu. Ik hoop dat een kennis van me mijn paard in het M wil starten, dan kan ik daar ook in starten met haarZelf maar 1 x Z geweest en onze stand staat al wat jaren (door dus niet starten) op B + 5
SophievdV schreef:Wat super dat jullie ook zo gedreven zijn! In welke regio rijden jullie en wanneer ga je weer op concours?
Wij rijden in de regio Noord, 20 maart hebben we ons debuut in de B.
LinSa schreef:Leuk, een nieuw topic. Met mijn ene pony wil ik graag de B uitrijden, dus L startgerechtigd worden dit jaar. En ik wil met haar (consequent) boven de 190 scoren.
Met het tweespan zou ik het tof vinden om dit jaar een keertje B of BB te starten maar dat is nog ver weg momenteel.
Wij starten waarschijnlijk 12 maart bij De Kroo. Ik heb alleen geen voorlezer en dat vind ik wel spannend.
Jolliej schreef:SophievdV schreef:Wat super dat jullie ook zo gedreven zijn! In welke regio rijden jullie en wanneer ga je weer op concours?
Wij rijden in de regio Noord, 20 maart hebben we ons debuut in de B.
Spannend! Waar ga je je debuut rijden?LinSa schreef:Leuk, een nieuw topic. Met mijn ene pony wil ik graag de B uitrijden, dus L startgerechtigd worden dit jaar. En ik wil met haar (consequent) boven de 190 scoren.
Met het tweespan zou ik het tof vinden om dit jaar een keertje B of BB te starten maar dat is nog ver weg momenteel.
Wij starten waarschijnlijk 12 maart bij De Kroo. Ik heb alleen geen voorlezer en dat vind ik wel spannend.
Is het wel de bedoeling nog iemand te vragen of ga je met spiekbriefje uit je hoofd doen?
Jolliej schreef:Ladygiroc schreef:Ik rijdt in zuidwest NL. Heb afgelopen zondag mijn L debuut gereden en mag de 20e weer.
Hoe is het gegaan?
Jolliej schreef:Hier ook regio noord. De eerste volgende is het weekend in benningbroek. Ik merk wel dat noord niet altijd veel keuze heeft wat betreft wedstrijden, dus dat ik eigenlijk altijd wel ver rijd. Wat is anderen hun ervaring daarmee in noord? Naar mijn idee is er meer outdoor dichterbij, indoor eigenlijk alleen oudega.