Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bix schreef:Verdiep je eens in de Nurtural. Deze zijn echt fijn, ook om mee te mennen. Ik gebruik hem ook voor mijn shetlander.
Over de release van de Ideal bitloze neusriem hoor ik wisselende verhalen. Lijkt me lastig als je er mee wilt mennen - je kunt immers niet steeds afstappen. De nurtural is een combinatie van kaakgekruisd met sidepull.
cinniz123 schreef:Bix schreef:Verdiep je eens in de Nurtural. Deze zijn echt fijn, ook om mee te mennen. Ik gebruik hem ook voor mijn shetlander.
Over de release van de Ideal bitloze neusriem hoor ik wisselende verhalen. Lijkt me lastig als je er mee wilt mennen - je kunt immers niet steeds afstappen. De nurtural is een combinatie van kaakgekruisd met sidepull.
Thanx die ga ik eens opzoeken!
Wat bedoel je met niet kunnen afstappen?
Edit: heb even gekeken maar dit zijn hoofdstellen zonder kleppen die willen we wel graag kunnen behouden.
Jinte schreef:Wij hebben deze neusriem voor onze kruising shetXwelsh. Ik meen een maat groter omdat ze klein uitvallen.
De touwtjes voor de leidsels hebben we aan het uiteinde een lusje in geknoopt om de leidsels te bevestigen. Ik zoek even een foto voor je.
Edit: foto gevonden
[ [url=m/xQ4ud4.jpg]Afbeelding[/url] ]
nicolem schreef:Jinte schreef:Wij hebben deze neusriem voor onze kruising shetXwelsh. Ik meen een maat groter omdat ze klein uitvallen.
De touwtjes voor de leidsels hebben we aan het uiteinde een lusje in geknoopt om de leidsels te bevestigen. Ik zoek even een foto voor je.
Edit: foto gevonden
[ [url=m/xQ4ud4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoi jinte
Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Vooral hoe het achter z'n oren en onder zn kaak zit. En van welk merk heb jij 'm?
Groetjes nicole (bijrijdster)
Bubblewrap schreef:Hier geen ervaring met bitloos.
Wel een puntje om op te letten als je wedstrijd (wilt) rijd(en). Daar is bitloos niet toegestaan met het mennen.
Hopelijk vind je het juiste (bitloze) hoofdstel voor je pony!
cinniz123 schreef:Bix schreef:Verdiep je eens in de Nurtural. Deze zijn echt fijn, ook om mee te mennen. Ik gebruik hem ook voor mijn shetlander.
Thanx die ga ik eens opzoeken!
Wat bedoel je met niet kunnen afstappen?
Edit: heb even gekeken maar dit zijn hoofdstellen zonder kleppen die willen we wel graag kunnen behouden.
cinniz123 schreef:Ohh wow, begrijp me niet verkeerd ik heb veel voor hem over maar om een hoofdstel van 165€ te kopen terwijl we niet eens weten hoe hij erop reageerd vind ik echt te veel geld!
Als ik weet dat hij bitloos net zo betrouwbaar is als normaal voor de wagen zou ik het met alle liefde voor hem bestellen maar om ‘even’ uit te testen niet.
Onze voorkeur gaat uit naar een bit,dat heeft voor ons toch een veiliger gevoel maar mocht dit niet meer kunnen door te gevoelige lagen oid dan gaan we dit zeker overwegen.