Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grainey schreef:Hobbyklasse is een aparte rubriek, maar ik heb al zulke vreemde prijsuitreikingen gezien, ik kijk nergens meer van op![]()
. Je had op de wedstrijd nog bezwaar kunnen aantekenen, maar ik vrees dat je nu te laat bent.
Napie schreef:Een wedstrijdorganisatie is niet verplicht een klassement en prijsuitreiking te doen in de impulsklasse
Citaat:Bij dressuur- en vaardigheidswedstrijden mogen de klassen net zolang
samengevoegd worden tot er minimaal 4 geklasseerde deelnemers zijn.
MelanieB schreef:Tsja er zijn geen uitslagen nog en wij waren er idd niet bij. Achteraf klagen heeft geen zin dat moet je daar ter plekke doen.
Gewoon even de organisatie bellen of mailen.
Artikel 401 bij punt 8.Citaat:Bij dressuur- en vaardigheidswedstrijden mogen de klassen net zolang
samengevoegd worden tot er minimaal 4 geklasseerde deelnemers zijn.
Impuls/hobby is gelijk aan L vdh dus die mogen ze gewoon samenvoegen aan de hand van bovenstaande. Veel organisaties doen dat niet maar het bespaart uiteraard geld/prijzen als ze het wel doen.
Wbt wat zij of jij gereden heeft is dus mosterd na de maaltijd en kunnen wij niet over oordelen.
freetorun schreef:Is het niet handiger de organisatie daar even over te bellen? Bokkers die er niet bij waren kunnen daar natuurlijk geen antwoord op geven
Sascho schreef:Hoe draaien ze er omheen dan?
Er is toch gewoon een regelement dat je op de wedstrijd zelf erbij had kunnen pakken?
Daar staat precies in hoe breed je sulky moet zijn, 90 cm bij a pony's.
En daar staat ook alles in over prijsuitreikingen