1. Regen of zonneschijn... We moesten door! (onze bagage staat aan de andere kant op de wagen

2.

3. Ons tussenadres (de mallejan) zat helaas vol dus moesten we onderweg uitspannen, mega spannend nog nooit gedaan! Maar wat was Wim braaf! Na 30 min pauze konden we weer fris en fruitig op pad!

4.

5. Een super adresje waar wij nog is 200,- kregen voor ons goede doel bij elkaar gehaald door de campinggasten met een High Tea, hoe gaaf dat het zo leeft dat je langskomt!!

6. Wimbley vond al die weides en plekjes erg spannend maar hij paste zich elke keer prima aan! Of hij nou alleen met geiten stond of naast paarden hij vond het prima!

7. Het zogenaamde Ecoduct naar Kootwijk... Weinig eco aan... Gelukkig kent Wim snelwegen redelijk goed van thuis maar dit was wel spannend!

8. 'En waar wil je nu heen dan?!' Wim vroeg zich soms echt af wat we aan het doen waren allemaal haha

9. Onze laatste trek was van Hoenderloo naar Otterlo door park De Hoge Veluwe... Een heel lief oud stalgenootje kwam langs en heeft wat foto's gemaakt van ons onderweg... Zo blij mee!!!

10.

11. We waren ook uitgenodigd te lunchen bij De Cantharel in Apeldoorn! Wat bizar om daar in je paardenkloffie 'luxe' te lunchen! Maar wat een super enthousiast ontvangst ook weer!

12.

13. En toen waren we alweer thuis... Het vervoer werd gesponsord (wat inhield dat wij de waarde van de spullen/diensten zelf doneerde) door ML-paardenvervoer!

14. Op 9 mei zijn wij naar de Villa gereden waar wij hartelijk werden ontvangen en hebben wij het geld 'overhandigd' wat een geweldig gevoel om zo'n bedrag te kunnen geven!

15. Stukje onderweg meegenieten in beweging? Hier een kleine impressie van onderweg!
Ik geniet nog elke dag van deze fantastische vakantie... We hebben uiteindelijk 207km gereden in dus 8 dagen! Ik ben nog nooit zo trots geweest op mijn gekke spookje! Alles overwonnen van uitspannen voor wildroosteren (park de hoge veluwe, in/uitgang Otterlo bleek niet geschikt voor menners), boomstammen op de paden, paardenluisvlieg, verloren hoefijzer... Geweerschoten op het schietterein... Ik weet niet wat nog meer allemaal maar we hebben het gedaan, met zijn drietjes!!!
We zijn gereden van: Wenum Wiesel-Epe-Uddel-Kootwijk-Hoenderloo-Otterlo. Hier hebben we althans overnacht, we zijn natuurlijk nog heel wat plaatsen langsgekomen zoals Vierhouten, Elspeet en zijn dus ook nog naar Apeldoorn geweest