Ik was altijd redelijk fanatiek aan het mennen met mijn mini hengstje, tot dat ik meerder keren terug moest lopen omdat mijn band steeds lek ging

Dit is before:

Zoals je kan zien waren de banden ook nog heel lelijk geel dus dat wilde ik altijd al anders..
Nieuwe sulky wielen kosten al gauw €100 euro PER STUK!
Dus, ik ben naar een brommersloop geweest en heb daar 2 Thomos wielen gekocht voor €50

Tip als je zelf gaat klussen: Neem iemand mee die er kijk op heeft en je gaat helpen de banden te plaatsen

Nu wil ik graag een nieuw U-stuk en boom die wat mooier gevormd zijn, zodat de sulky stabieler komt te liggen achter mijn paardje. Ook wil ik een nieuwe zweng want ik kan nu niet op een veilige manier mijn strengen bevestigen.
Alleen ik loop nog tegen een paar dingen aan:
- Hoe kan ik het beste mijn sulky gaan verven? Mijn stiefvader zegt eerst ontvetten (maar met wat? zijn we ook nog niet uit) dan schuren en dan spuiten.. Maar met welke verf?
- Ik wil graag mijn bankje opnieuw gaan bekleden.. Ik doe al het een en ander met leer dus wil het zelf gaan proberen.. Maarja, waar zou ik voorbeelden kunnen vinden? Of weet iemand een stoffeerder die dat zou kunnen? Als dit te duur en te moeilijk wordt ga ik wel gewoon nieten.. Want anders kon ik net zo goed een nieuwe sulky kopen

Volgen en helpen