Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melewel94 schreef:Na het lezen van je verhaal, dacht ik van, waarom dan niet gewoon lekker laten staan?
Als je ziet dat ze gelukkig is en goed in dr vel zit, waarom veranderen? Ik snap dat je een voorkeur hebt, maar zonder enige beschutting vind ik het no-go. Je geeft zelf al aan dat een verhuizing niet soepel verloopt, en dat het al meerdere malen zo geweest is. En dan ook nog eens van stal naar wei, zonder schuil mogelijkheid, ik denk dat paardlief even niet weer wat er gaande zou zijn![]()
Persoonlijk zou ik paardlief lekker laten staan waar ze staat als ze het daar naar haar zin heeft![]()
Succes met je keuze!
Azmay schreef:Melewel94 schreef:Na het lezen van je verhaal, dacht ik van, waarom dan niet gewoon lekker laten staan?
Als je ziet dat ze gelukkig is en goed in dr vel zit, waarom veranderen? Ik snap dat je een voorkeur hebt, maar zonder enige beschutting vind ik het no-go. Je geeft zelf al aan dat een verhuizing niet soepel verloopt, en dat het al meerdere malen zo geweest is. En dan ook nog eens van stal naar wei, zonder schuil mogelijkheid, ik denk dat paardlief even niet weer wat er gaande zou zijn![]()
Persoonlijk zou ik paardlief lekker laten staan waar ze staat als ze het daar naar haar zin heeft![]()
Succes met je keuze!
1 uur per dag buiten de stal is toch niet paardwaardig?
Melewel94 schreef:Azmay schreef:
Na het lezen van je verhaal, dacht ik van, waarom dan niet gewoon lekker laten staan?
Succes met je keuze!
1 uur per dag buiten de stal is toch niet paardwaardig?
Nee ideaal is het niet, maar op een wei zetten zonder schuilmogelijkheid al helemaal niet naar mijn mening. Vooral als ze continu stal is gewend geweest
hoogendroog schreef:Dan zoek je kennelijk niet zo heel erg goed, want in Hollandsche Rading bijv. bij Klaas van Vulpen staan ze 24/7 buiten. In De Meern is inderdaad weinig tot niets, maar ga je richting Doorn (je zit zo op de snelweg als je in De Meern woont) is er vast al veel meer te vinden. Richting Hilversum/Maartensdijk.Groenekan etc. zul je ook vast makkelijker slagen.
Iris82 schreef:hoogendroog schreef:Dan zoek je kennelijk niet zo heel erg goed, want in Hollandsche Rading bijv. bij Klaas van Vulpen staan ze 24/7 buiten. In De Meern is inderdaad weinig tot niets, maar ga je richting Doorn (je zit zo op de snelweg als je in De Meern woont) is er vast al veel meer te vinden. Richting Hilversum/Maartensdijk.Groenekan etc. zul je ook vast makkelijker slagen.
Te fietsen. Heb je dat gedeelte wel gelezen?
Want op de snelweg fietsen lijkt me niet zo verstandig.