Def schreef:Handig!!
Mijn paard heeft eens ivm een blessure op een heel klein weitje gestaan. Ik mestte daar heel vaak uit en op een gegeven moment ging zij uit zichzelf in de kruiwagen poepen!
Ik heb daar toen ook een commando aangehangen. Geen idee of ze het nu nog kan... ik ga het binnenkort eens proberen

Paarden vergeten niets hoor. Misschien dat ze weer even moet leren mikken, maar als jij klaar staat met een snoepje dan ben je voorbereid.
Gypsy schreef:Oh wauw, dat is echt fantastisch! Kan ik je inhuren haha?
Ja dat kan echt!
Ik geef namelijk online advies. Als je op de cursus in mijn onderschrift klikt kom je op mijn website.
KoudbloedKim schreef:Brave Kyra! Ze is echt enorm veranderd.

Ja dat is ze zeker, niet alleen qua kleur maar ook in omgang.
vrouwke schreef:Woow dat is knap, zou ik ook wel willen.
Maar ik denk dat de kruiwagen groter is dan me mini.
Dan moet je creatief zijn. Toen ik begon stond er een grote bak waar Kyra eigenlijk niet achteruit tegenaan wilde parkeren. Nu met die kruiwagen is het heel handig: ik breng die naar haar toe. De volgende stap is dan dat zij er zelf in poept. Het kan kennelijk, zie Defs reactie!
DAt geeft hoop! Haha lekker dubbelzinnig!
Misschien een lage curverbak, een zeiltje of een emmer. Verzin iets! Dat lukt wel. Oja denk ook vast in de toekomst, zie hieronder!
Ianrowan2009 schreef:Hahaha briljant!!

Zal je straks zien dat ze in iedere 'lege' kruiwagen gaat staan keutelen

Dank je. 
Ja dat kan gebeuren. Maar of dat zo erg is? Beter dan in elke emmer die ze zien.