Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheminee schreef:Ik kan je een mooie ongeveer vergelijking geven!
Als ik naar polen ga om iets te kopen houd ik de regel aan 1 zloty is om en nabij 3 euro ( hangt van de koers af, kan 2,95 zijn maar ook 3.50)
Cheminee schreef:Ik kan je een mooie ongeveer vergelijking geven!
Als ik naar polen ga om iets te kopen houd ik de regel aan 1 zloty is om en nabij 3 euro ( hangt van de koers af, kan 2,95 zijn maar ook 3.50)
RedLady schreef:Wanneer je een wagen,die ook in Nederland/Belgie verkrijgbaar is,zou aankopen in Polen
kan je dan spreken over een groot prijsverschil?
Kan je ginds ook rechtstreeks bij een fabrikant kopen?
Supervixen schreef:Cheminee schreef:Ik kan je een mooie ongeveer vergelijking geven!
Eh op google staat 1 zloty= 0.228 euro.
Letsdunit schreef:Dit avontuur ben ik ook wel eens aangegaan. Wagen direct in Polen besteld en ik kan je zeggen ja, het scheelt geld maar ik doe het nooit meer. Ik kreeg totaal niet wat ik ervan verwachte en toen ik hem eenmaal had was service ver te zoeken.
Mijn nieuwe wagen komt bij Gj van Boven vandaan en daar ben ik super blij mee. Die komt ook uit Polen maar wordt in Nederland nog helemaal na gelopen en verbeterd. Service is ook geweldig, ik hoef maar te bellen of mailen en het wordt snel opgelost.
kwita schreef:RedLady schreef:Wanneer je een wagen,die ook in Nederland/Belgie verkrijgbaar is,zou aankopen in Polen
kan je dan spreken over een groot prijsverschil?
Kan je ginds ook rechtstreeks bij een fabrikant kopen?
Dat had ik jaren geleden al ontdekt zelfs destijds nog poolse ex fam. Maar Je moet hem dan idd ook zelf transporteren naar hier, en importrechten betalen.
lijkt leuk ,maar is een hoopgedoe om niks.En als je hem besteld bij een dealer moet hij jou garantie verlenen in geval van problemen.... even ter overdenking
Letsdunit schreef:Joh op al die wagens die van Boven bouwt een of twee slechte verhalen dan doet hij het lang niet verkeerd. Over iedere wagenbouwer is wel wat te vinden.