Vandaag was een prachtige dag om foto's te maken, het zonnetjes scheen en de wind was nauwelijks te bekennen. De kinderen hadden er zin in en de mooiste foto's wil ik graag met jullie delen. Ik ben geen echte fotograaf dus niet te hard zijn voor me!
De lessen zijn voor de kinderen via de Parelli methode en wat zou ik het graag op deze manier hebben willen leren toen ik jong was! Kijk en geniet...
Jaa wat leuk! Heel fijn om te zien dat de kinderen zo leren op een fijne manier om te gaan met de paarden. Die zien er overigens ook ontspannen en blij uit
Ik vindt het echt hartstikke mooie foto's hoor! Je hebt er echt wel oog voor. En inderdaad, het vertrouwen en plezier spat er af. Prachtig.
Mariellek93
Geplaatst: 19-02-16 10:58
Gaaf zeg! Om jonge kinderen zo met paarden leren om te gaan ipv alleen de standaard manage rondjes
Willemina_L
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-16 11:44
AbbyBlues schreef:
Ik vindt het echt hartstikke mooie foto's hoor! Je hebt er echt wel oog voor. En inderdaad, het vertrouwen en plezier spat er af. Prachtig.
Je laat me blozen
Susan88
Geplaatst: 21-02-16 19:55
Wauw, dat ziet er echt heerlijk uit! Fijn voor paard en kind. Mooi dat het ook op deze manier kan
Iets om op te letten: bij een paar paarden zit het touwhalster wel erg laag, waardoor het halster niet op de juiste plek druk geeft en erg scherp kan zijn.