JoyCiej007 schreef:Broek oogt idd iets te strak maar lijkt ook echt aan de kleine kant; ik zou hem nog liever iets meer naar voren hebben, zodat de ringetjes voor de broeksriempjes precies in de flanken vallen.
Volgens de passer van wie ik het gekocht heb, en die een goede naam heeft (maar daar ben ik het al niet helemaal meer mee eens, zie ervaring empathy, die mijn pony 'zo mooi' zou passen.... ahum...)
Afijn ik had dus speciaal passer laten komen wegens gebrek aan ervaring bij mij zodat ik zeker weten passend tuig zou hebben. Nou ondertussen heb ik de helft al moeten vervangen wegens niet passen, en dat binnen een jaar, oke, dat gezegd hebbende.
Ik heb de week na aanschaf al aangegeven dat ik de broek te klein vind en dat ik liever ipv de SL en classic-pony maat dan wil, of op zn minst wil passen. Echter vonden zij (de dealer en de importeur) dat mijn broek precies lag zoals bedoeld: De draagriem vrij ver naar achter dus en de ringen moesten uitkomen bij de knieeen. Nouja, dat komen ze inderdaad, precies...
Gezien ik er geen verstand van heb, heb ik dat voor waar aangenomen.
Maar je begrijpt, het volgende van het tuig wat ik ga vervangen, is de broek...... Ondertussen heb ik al ander hoofdstel, anders borsttuig, andere strengen. Alleen leidsels, schoft en rugriem zijn straks nog origineel. En schoftje zou ik eigenlijk ook wel anders willen zien..
Dingen die je blijkbaar leert uit ervaring.