Maar uiteraard eerst een overzichtje van ons in het afgelopen jaar. Ons team bestaat uit: de menner, mijn vriend, mijn beste vriendin als tweede groom en ikzelf. Wij rijden over het algemeen vierspan, maar zijn ook te porren voor vier naast elkaar, zesspan, tandem, randem... en natuurlijk gewoon tweespan. Watch & enjoy!

Onze eerste wedstrijd in:
Februari
Indoormarathon Laag-Soeren

Maart
Een onderlinge wedstrijd hier in de buurt.

April
SGMW Winterswijk

Mei.
SGMW Haaksbergen.

Juni.
SGMW Aalten

Juli
SGMW Varsseveld
Dressuur en Marathon

Augustus.
Impulsmarathon Wenum Wiesel

En... ikzelf voor het eerst een wedstrijd met vierspan, een onderlinge wedstrijd. Nog nooit zoveel respect gehad voor mijn vriend als vierspanrijder.

NK
Wat hebben wij gelachen. Ongeveer alle rijders hier uit de regio rijden naar het NK toe, paarden trainen.. punten halen.. wisten wij veel dat wij daar ook aan mee konden doen. Kregen twee weken van tevoren via een vriendin te horen dat ook wij gekwalificeerd waren

September
Horse-Event
Onze jeugdmenner, buurjongen van 13. Begonnen met onze ponys, nu een eigen span. Heeft dit jaar met onze pony's mee gedaan aan Horse-Event en zich daarmee weten te kwalificeren voor Paard & Koets. Uiteindeljk een 3e plaats!!

Oktober
Onderlinge wedstrijd. Tandemcompetitie. Mijn vriend wilde graag met radem, waardoor ik geen geschikte voorpony voor tandem meer over hield en dus maar fijn met tweespan ben gegaan.

Mijn vriend dus met een randem. Uiteindelijk nog eerste geworden ook..

November.
Zie ginds komt de stoomboot... oh nee, de koets weer aan!
Sinterklaas rijden voor winkelketen hier in de buurt.

Tot slot..

Indoormarathon in Ijzerlo, mijn vriend afwezig ivm werk dus ik lekker met tweespan aan de cross

December.
Vorig weekend hebben wij meegedaan aan indoormarathon Wierden, zijn daar derde geworden maar helaas geen foto's!
Laat een leuke reactie achter!