Maar het kan niet altijd zo goed gaan, afgelopen weekeind had hij zo veel spanning. De eerste proef werd ruim beloond met 170/166 punten (maar dit had ook veel minder mogen zijn van mij). Zodra ik er wat aan zat schoot hij in de stress, mond open, hoofd omhoog. Hij is apart, maar dat had ik nog niet eerder met hem mee gemaakt.
2e proef liep fijner, maar nog lang niet naar mij zin. Toen 175/150,5 punten. De waarheid lag in het midden, maar ons diepte record met die 150 punten is gevestigd

Beide proeven hadden we last van gras wat van mijn wielen af vloog, op zijn rug, op zijn hoofd, vlak voor zijn neus langs. In de 2e proef ging hij zelfs met 4 benen de lucht in een paar keer achter elkaar, hij schrok zo enorm, maar bleef zo braaf lopen daarna.
Gewoon lekker door trainen, zorgen dat hij stabieler word en kijken waar het vandaan kwam dat ik er echt niet aan kon zitten.
1

2

3
Maar we hadden wel lol

4

5 Van heel veel spanning en een baas die vraagt aan te galoperen gaan je benen een beetje in de knoop.

Maar daarna mochten we vaardigheid, dat waar we goed in zijn! Laatste wedstrijden wou ik te graag, daardoor ging het niet heel fijn, maar afgelopen weekeind hebben we ons herpakt

In het basis parcours foutloos binnen de tijd! Dus we mochten barrage en met onze winstpunten er bij zijn we ZZ startgerechtigd!
6 Op save het basis parcours door, door rijden, maar niet te gek willen. Ik moest al als 2e en degene die als eerste moest is normaal echt super snel, maar die was buiten de tijd, dus ik heb al iets meer door gereden dan ik eigenlijk van plan was.

7

8

9 Filmpje van het basis parcours
10 En de barrage! Ik was niet zenuwachtig ofzo hoor

11

12

13

14 Filmpje (ditmaal met een telefoon gefilmd, helaas mindere kwaliteit) van de barrage
15 Opstellen met zijn lintje

Ik ben zo trots op mijn ventje.
We zijn van ver gekomen, hij is absoluut niet makkelijk maar hij is wel echt altijd vrolijk.