[AR] Persoonlijke overwinning!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Persoonlijke overwinning!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 23:52

Vandaag voor mij persoonlijk een overwinning behaalt. Iets wat voor andere waarschijnlijk heel normaal is, haha!

Ik ben met mijn pony Kyano voor de koets al een tijdje aan het modderen, en dat ligt volledig aan mij. Ik heb laatst al als persoonlijke overwinning een rondje door het weiland gestapt:
Afbeelding

Ik snap dat jullie mij een aansteller vinden maar ik vond dat behoorlijk eng en vrij stoer van mezelf dat ik het toch deed :+

Afbeelding
Ik heb mijn koets echter verkocht (bovenstaande), want die was toch wel een maat te groot voor die kleine Kyano, nu dus opzoek naar een echte lichte, fijne, goede, comfortabele koets. Daarvoor moeten er natuurlijk wel testritjes gereden worden... op vreemd terrein...... met een jonge hengst en een bange baas...

Dus Kyano trailer in en naar Huisman voor testrit met 1 van zijn nieuwe modellen. Kyano was VOORBEELDIG. Ik kan niet omschrijven op wat voor roze wolk ik nu zit. Ik heb zoveel plezier gehad vandaag op de koets *\o/* *\o/* *\o/* Had ik nooit meer gedacht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zelfs galop *\%/*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben zeer te spreken over de koets. De lamoenen moeten voor hem wel anders, recht, dan komen ze mooier uit, en zit de broek ook beter.

Tips mogen altijd! ik hou hem nog te kort (toch wel die spanning) en ik moest mijn zit nog beetje vinden, dat zijn dingen die ik zelf wel doorhad, en verder is Kyaan natuurlijk pas kort beleerd en wordt niet vaak gereden.

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 07:20

Toppie van je! Fijn dat Kyano het zo leuk oppakte. Zo zie je ook dat hij voor de eerste wagen moet zwoegen en voor de tweede wagen echt kan lopen.

jecco_ellen

Re: Persoonlijke overwinning!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 08:57

Super hoor, mooie wagen ook trouwens! En wat loopt hij er mooi voor! Ziet er erg ontspannen uit

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:21

Meid, wat voor de een een piece of cake is, is voor de ander een giga overwinning! Wat knap van je dat je het toch hebt gedaan, en die overwinning voelde vast heerlijk! Blijf altijd bij jezelf, ik heb het ook met mijn vorige paard gehad, voor mij was het opstappen al een hele kunst, iets wat een ander met zn ogen dicht doet. Succes

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:23

Gewoon lekker kilometers gaan maken met hem. Het komt vanzelf, hij is nog hartstikke jong!

Wat voor wagen is het? En wat weegt zo iets?

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:24

Super!! En hele gave wagen!! Veel plezier samen!

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:28

Mooie wagen!
vind hem veel ontspannender lopen voor de nieuwe wagen.(kan ook een foto moment zijn :+ )

Mareintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:28

Wat een mooi plaatje!! Veel kilometers maken, dan wordt het steeds makkelijker ;-)
Wat ik me wel afvraag: waarom ruin je je pony niet als je het toch een beetje spannend vindt? Maak je het jezelf daarmee niet onnodig moeilijk?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 11:31

hielkebro: Dat ligt niet aan de foto! Dat was ook merkbaar! hij liep VEEEL beter! :D Misschien dat grote deel van de stress ook kwam door de te zware wagen :D

mareintje: omdat dat het probleem niet is :D Zijn hengsten gedrag kan ik wel hebben, en dat vertoont hij trouwens ook amper, maar hij was in het begin bang voor de wagen. Maar dat gaat de laatste tijd heel erg goed hij heeft die momenten met dit koetsje helemaal niet gehad!

Dennis: dit is ECC shetty wagen, hij zou 110 kilo moeten wegen, en ook hele lichte rolweerstand. Was echt merkbaar, heb ook rondje door de (mulle) bak gedaan en zelfs daar liep hij nog met veel meer swung dan die zware wagen op straat ;-)

kanniet: ja dat is echt een verschil he!

Nu nog een leuk kleurtje kiezen, denk wel dat het deze wagen gaat worden.

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 12:46

Roze met zwart ;-)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 12:50

Ooo wat gaaf zeg!!
Heel knap van je dat je gewoon met m daarheen gegaan bent zeg. En top dat hij zo braaf was!
Super mooie wagen, het enige wat ik me Afvraag is of je wel lekker zit zo met je benen? Lijkt mij met lange ritten niet comfortabel? Of kan de stoel nog omhoog?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 17:07

Ja roze of paars zwart heb ik t liefst, maar die kleur hebben ze niet XD

Kenyada: ja idd, ik zat eerst niet goed, ik zat in de houding van mn oude wagen wat je op de foto's ook ziet, maar toen Camiel had uitgelegd hoe ik moest zitten zat het heerlijk, dat kan ik wel lang volhouden hoor.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:12

Welke kleurtjes mag je uit kiezen dan? Dit blauw is toch ook wel heel tof hoor!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:34

Wat een overwinnig super gedaan meis :)
jullie komen echt wel ver ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:23

fijn dat het zo goed ging!! super mooie aanspanning heb je daar :oo

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:21

Wat goed Toydoll! Mooi geheel zo...je hebt dappere keuzes gemaakt, en nu gewoon genieten!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 13:20

Thanx iedereen <3

Kenyada schreef:
Welke kleurtjes mag je uit kiezen dan? Dit blauw is toch ook wel heel tof hoor!

Ja blauw is ook wel mooi he!
Nou de kleurtjes zijn best saai :Y) Oranje, rood, blauw, geel en natuurlijk zwart en wat donkere tinten..

Dan zou ik nog t meest bij blauw voelen maar ik heb bijna alles voor kyano in roze en paars XD en dan staat blauw niet :P

Dus maar even onderhandelen of er niet toch wat kan in roze/paars XD

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:15

Gewoon een saaie neutrale kleur voor de wagen en het bling-bling voor de accessoires voor jezelf en
kyano. Dan kun je ook nog eens variëren.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:20

Jaaaa leuk!!!!

Wanneer spreken we af Room? Ik zou altijd nog een keer langs komen!!!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:30

Blijf je pony ook leuk vinden :D

En wat ze hier voor ook al hebben zeiden, wat voor de ene simpel is, is voor een ander een grote stap.
Maar het is vooral belangrijk dat je er van geniet en er plezier in hebt.

Want ondanks dat ik regelmatig heb rondgereden met paarden uit de top, kan ik ook gewoon genieten van een simpel bosritje, of het helpen van mensen die net beginnen met mennen. Als die mensen er plezier in hebben is dat voor mij ook goed :)

Iedereen heeft ergens moeten beginnen, en dat is meestal onderaan ;)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:33

Wat goed dat je toch je moed bij elkaar geraapt hebt om te gaan testrijden! :D Je pony is om te kwijlen en de wagen past heel mooi achter hem!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 19:55

Kanniet: ja dat is ook een optie idd als het echt niet kan, is wel slim natuurlijk ook als je eventuele verkoop ik de toekomst wel meerekend. Maar vind die stoel zo in twotone wel erg leuk :j

Powerreiner: Ja! En ik langs jouw goude topper! ik heb je geappt! Alleen ik heb nu dus geen wagen, zelfs al zou ik vlot bestellen kost het nog weken denk ik....

Palousa: Heb je ook helemaal gelijk in, je moet ergens beginnen. Het stomme is dat ik dus nooit bang was, zoveel al heb gedaan en toen ineens, was alles eng :P Maar ik had maandag echt de lol er weer in dus wil nu ook graag verder :D

Eline: thanx!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 19:57

BTW wat mij ook opvalt is dat mijn Empathy borst met die test wagen veel beter ligt dan met mijn ex-wagen.

Ik had hem al te koop gezet omdat hij bleef afsteken (zie die foto maar met oude koets)... maar op deze foto's lijkt dat niet het geval te zijn....... zou dat komen omdat bevestiging strengen lager zit en de hoek nu dan beter is voor die empathy ofzo?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 11:51

Nou je hebt hem fijn aan het lopen hoor! Lekker genieten nu!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:52

Kan me niet voorstellen dat je lekker zit, net of je benen te lang zjin voor de zitting. Kan de stoel nog naar achteren ?

Ik was laatst ook even bij ECC maar voor zover ik me kan herrineren kan je toch uit alle RAL kleuren kiezen ? Of bij dit type niet ?