Gisteren ging ik met Xander mennen, samen met de bokkers Jets en Sure_Lee met haar geweldige pony Penny!
We hebben eerst een rondje door het bos gedaan, toen mijn hondje weer naar huis gebracht en toen zijn we naar het centrum gegaan. Dat is voor Xander bekend terrein en hij is hartstikke verkeersmak, het was voor penny wel de eerste keer en ze deed het super braaf!!! Het was wel direct een vuurdoop want er reden allemaal shovels!
We hebben de pony's uit gespannen en lekker een patatje gegeten

Nog in het bos

Aangekomen bij de snackbar

Nou toen begon het feest, want ze lustten beide geen patatjes. Maar het witte broodje van mijn kaassoufflé vond Xander wel errug lekker! Penny was vooral gek op de speciaalsaus van Shirley, die was erg lekker volgens haar!

Toen gaf Shirley ze wat van haar drinken, ze likten het van het bankje af met z'n tweeën, Xander vond het zo lekker dat hij het flesje gewoon uit haar handen pakte en tussen zijn tanden klemde!

Dan maar uit het flesje drinken!

Zijn hele tong was ook blauw.

En toen snel naar huis, na al die powerdrink ging dat natuurlijk super snel!

En thuis lekker brokjes eten! Xander deelt natuurlijk wel met penny en haar roze dekentje!
Want paardjes eten natuurlijk vooral hooi, gras, brokjes en vitaminekorrel. En heel soms speciale paardensnoepjes en een krentebol.