Maar om het zeker zeker te weten wilde ik het van hier ook horen of t goed is.

Tips oid mag altijd gegeven worden. Het is een kleine vierwieler ongeremd.
De lichtogen zitten voor de stoppennen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SternPhoto schreef:Dit is de engste plek waar ik ze kon vast maken. De mensen die zijn geweest die wat verstand hebben zeiden ook dat ze daaraan vast konden.
Lamoen is idd wat te lang wordt volgend jaar een stukje kleiner gemaakt.
Zal volgende week even een foto van de zijkant maken.
Brainless schreef:SternPhoto schreef:Dit is de engste plek waar ik ze kon vast maken. De mensen die zijn geweest die wat verstand hebben zeiden ook dat ze daaraan vast konden.
Lamoen is idd wat te lang wordt volgend jaar een stukje kleiner gemaakt.
Zal volgende week even een foto van de zijkant maken.
Broek zit te hoog, en zoals hij nu vastzit aan het lamoen; werkt deze niet als rem.
De repen zitten niet goed vast en de buiten singel zit te los.
SternPhoto schreef:Ik zal dinsdag even een foto maken van de zijkant en de wagen die wordt in het voorjaar de bok naar beneden gezet. Persoonlijk vindt k m nu te hoog. Ook komt er dan aan de bovenkant een zwengeltje op waar de strengen aan vast komen te zitten maar voor nu is dat even geen optie. ( ga amper met de wagen op stap). Maar de ringetjes voor de broek waar die doorheen zit moeten dus naar voren ? Gaat dat op het to do list
Ik heb dit eigenlijk standaard in m'n rugzakje mee.
- halster + touw
- vlindermes
- hoeven krabber
Dingen die ik nog meer mee moet nemen ?
(Ben zelf verzorgster geen eigenaar btw)
Menverening zit hier niet. Daarom op Mp een adv gezet en daarop reactie gekregen.
Persoonlijk wilde ik liever een sulky Maarja wie ben ik helaas.
karuna schreef:Als alles zo zit zou ik niet meer met de kar weggaan tot alles is opgelost. Het is niet veilig, het tuig zit niet goed op je pony en niet goed aan de kar. De meeste dingen zijn wel gezegd eigenlijk.
Strengen niet goed vast, broek te hoog of te strak of beiden dat is alleen goed te zien van de zijkant en hij zit verkeerd vast aan de lamoen, buitensingel veel te los, lamoen te lang, te smal achter en te breed voor.
En wat ik nu zie, is de broek wel een broek? Het lijkt eerder een borststuk of een longeersingel gezien de ogen en de breedte aan de linkerkant. Zit het tuig niet gewoon verkeerdom dat de broek aan de borstkant zit of is deze later er los bijgekocht.
Ik weet niet welke "deskundige" je geholpen heeft maar die zal even een paar lessen mennen nodig hebben dan.