Echter was het zo mooi weer dat toen ik mijn ogen vanmorgen open deed, ik al van plan was om vanmiddag foto's te gaan maken....,
Die mooie gelegenheid heb ik, want door mij is Kim ook ooit begonnen met fotograferen en ze is het steeds beter gaan doen.
Ze weet wat voor plaatsjes ik wil en ik ben helemaal blij met de foto's!
Kim is Kimmiee19 op bokt!
Mooie close-up van ons beide, Wat een onwijs lekkerding die pony!

Hoe hij echt is, lief en arrogant! En soms ook echt een rat.

Lekker in het bos! DJ vind dat heerlijk, maar niet alleen hij ik ook, de kleuren zijn er momenteel zo prachtig.

Voor Kim heen en weer draven. Maar van haar moest ik hem wat oppakken, normaal doe ik dit op buitenrit niet.
Maar voor de foto's net wat mooier dan een ezeltje. Moet zeggen dat de foto's erg leuk gevonden vind!

Wat meer strekken

Andere kant op

Met galoperen is hij nog wat onzeker en mist wat kracht, gezien hij het bos erg leuk vind train ik dit hier!

Van het heen en weer draven werd hij erg vrolijk en het aangalopperen ging met wat sprongetjes vond hij erg grappig.
Ik beloonde hem uitbundig en daar word hij zekerder van, je ziet hier een hele andere pony dan de vorige foto.

Na de foto's hebben we uitraard nog lekker gewoon door het bos gereden en naar een mooi plekje om een zonsondergangs foto te maken.
Maar de bruggetjes waren ook leuk en mooi om een foto te maken vonden we.... Echter stonden we erop en werd ik toegelachen... HIJ KOMT ER NIET BOVENUIT!!

Toen maar ze koppie wat hoger gevraagd en een lol fototje gemaakt.

Andere kant op.

Lekker opweg naar huis!

Groom en tevens fotograaf ook even met DJ! (snap niet waarom hij gedraait staat, in mijn uploaden is hij wel recht..)

En als laatste mijn favoriete foto waar ik onwijs blij mee ben!

Die gaat aan de muur

Aan de slobber met Buck

Pony lekker spelend in de wei!

Deze topper staat tevens ook in de magazine van paard & sport! [VVDD] Mijn welsh-A in de Paard & Sport voor Pink Ribbon rit