En ergens deze zomer werd er een meeting georganiseerd aan het strand.
er waren nog een paar mooie paarden en goeie fotograves dus het was een echt een super meeting
Maar door omstandig heden was de meeting wat later dan in eerste instantie gepland. Dus ging het van 2 groepen naar 1 groepje... Dus zaten we mooi op het midden van de dag... met het prachtigste weer denkbaar

Maar wat een mazzel... we belanden in het warmste weekend ooit gemeten in november
En Amanda Melchior heeft (in mijn ogen ) zulke mooie foto's gemaakt dat ik er alvast een topic voor aanmaak... van haar heb ik ook echt alle foto's al
Echt super snel

En ik vind ze zoooo mooi geworden dat ik ze gewoon wil spammen.. ze heeft ook nog wat foto's van onze Friese merrie gemaakt
En ik denk dat de andere dames ook hele mooie foto's hebben gemaakt.. maar die worden vast nog wel geplaatst...
Maar alvast even deze

Samen op weg naar de plek van de shoot

Dit vind ik 1 van de mooiste....

En als ze niet aangevallen werd door golfjes .... dan wilde ze ook best lekker door het water heen spetteren

En deze vind ook zo gaaf.. misschien staan er wel erg veel mensen op deze foto.....
maar wauw zo een lekkere draf foto... en daar had ze er een paar van gemaakt.. dus ik kon mijn geluk
niet op

En wat ik (en de poonyy ) best wel heel eng vonden waren de klapperende kyte vliegers...
Maar wauw als achtergrond op de foto zijn ze best wel stoer hi hi hi

En ook nog en poging om wat stelling aan te vragen..
en oooooo ik geloof dat ze het nog deed ook... brave pooonyyyy

En dit is denk ik mijn favo manen versus haar foto.. heerlijk die wind...
Wat heb ik genoten.. Amanda dank je wel voor de prachtige foto's ....
Deze wil ik graag bestellen maar ze heeft nog veel meer mooi foto's gemaakt
Maar als ik die allemaal plaats word ik straks verbannen ha ha ha ha
Dus ik ga er later nog een paar van het Friesje plaatsen.