Inmiddels alweer zn twee jaar geleden heb ik een tijdje ge-ment met mijn shetlander, toen ik eenmaal een rijpony kocht is dit een beetje naar de achtergrond verdwenen en heb ik mijn spul opgeruimd.
Nu begon het weer te kriebelen om te gaan mennen, en laat nou net mijn aanstaande weidegenootje (:D ) ook die kriebels hebben, dus het was niet zo moeilijk te bedenken om samen wat aan te schaffen..
Zo gezegd, zo gedaan, tuigje en sulky gekocht. Tuigje past prima naar mijn weten en sulky is ook op de goede maat (met al mijn men-kennis)
Vandaag was het zover, voor de eerste keer weer wezen mennen, het was zeker even wennen!
Maar toen ik mijn pony in draf wou zetten, ging mijn sulky zo de lucht in, het bleef natuurlijk bij een paar cm omdat het tuig vast zit, maar dit kan en mag niet gebeuren lijkt mij.
Er zit ook een riem bij het tuigje waarvan ik niet weet waar die behoort, dus misschien wel om de sulky op zijn plek te houden?
Wie-o-wie kan mij een beetje weer op weg helpen?
*Let niet op het opgeknoopte bitje, heb vanavond gaatjes bijgemaakt, was maar voor één keertje..
Pony is ook wat te dik, ben ik me van bewust, maar daar wordt hard aan gewerkt!

Edit: foto's wat groter gemaakt