ik start dit topic om mijn ervaring met de alternatieve geneeswijze bij mijn paard met jullie te delen.
Mijn paard liep steeds onregelmatig en schuurde veel met haar staart. Ook was haar derde ooglid altijd heel rood.
Nu kwam er al regelmatig een osteopaat bij mijn paard, maar steeds opnieuw ging wat los gemaakt was weer vastzitten.
Nu heb ik dus een natuurgeneeskundige erbij gehaald, zij heeft mijn paard doorgemeten (vraag me niet hoe het werkt, dat kan ik niet echt uitleggen haha) en stuitte er onder andere op dat Evy (mijn paardje dus

Door het niet goed functioneren van die organen kwamen de blokkades in haar wervels steeds terug.
Van de week is de osteopaat weer geweest om, voor als het goed is, nog één keer alles los te maken. Binnenkort komt de natuurgeneeskundige weer langs om te meten hoe de medicijnen (op natuurlijke basis) hebben gewerkt. De osteopaat merkte al verschil en mijn instructrice twee weken geleden ook.
Sommige dingen klinken nu een beetje vaag waarschijnlijk, maar het is het beste te begrijpen als het door de natuurgeneeskundige het uitlegt (dat is mijn ervaring tenminste).
Ik hoop niet dat er een discussie gaat onstaan over of het werkt of niet, ik heb het bij mijn honden zien werken en nu dus ook bij mijn paard.
Ik plaats dit topic omdat ik jullie graag ervan op de hoogte wil stellen. Ik hoop dat ik mensen kan helpen mijn mijn ervaring, dat als je al een tijd lang niet helemaal lekker met de gezondheid van je paard zit je misschien open kan stellen voor een andere richting?
Hopelijk vinden jullie het interessant en leuk om eens een ervaring met de alternatieve geneeswijze te lezen

Voor de genen die er interesse in heeft: http://www.janatuurlijk.eu/