Ik heb een superlieve verzorgpony, Dilly!
Het is al een oudje van ongeveer 28 a 29, maar ze hobbelt nog vrolijk door de wei!
En omdat mijn vakantie begonnen is, dacht ik.. Laat ik eens naar Dilly en Calvano (verzorgpaard) gaan!
Dus rond 11 uur op mijn fiets gestapt en de beesjes even een knuffel gegeven

Daarna ging ik met Dilly langelijnen.. Toen ik terugkwam de vraag of ik ook even wou mennen!
Even gecontroleerd of ik mijn mobiel mee had, en toen snel naar de eigenaar van Dilly gegaan om te vragen. Een buitenritje mocht wel!
En wat het op het einde is geworden, nooit verwacht

(even voor jullie, Dilly is de pony van een meisje, haar opa en oma wonen op dezelfde boerderij, wat in twee huizen gesplitst is. Haar opa is de eigenaar van Calvano. En hij is dus ook gek met paarden en mennen!)
Toen dus met haar opa Dilly opgetuigd.. De volgende keer moet ik het helemaal zelf doen terwijl hij staat te kijken

En toen na het optuigen mijn allereerste menrit alleen! Wat een toppony was het!
Ondertussen even wat foto's gemaakt. Braaf beessie!
1. Daar gaan we dan!

2. Een heerlijk rondje om, op een weg waar nauwelijks auto's en fietsers komen. Lekker rustig!

3. En ja, dan ben je alleen

4. En zo...
(een mega-zonnebril onder een cap staat niet

5.

6. En toen kwamen we bij het hek.. Ik van de wagen, hek open......
En omdat ik er toch af was, maar even een foto van Dilly's leuke hoofdje gemaakt! Wat een skat van een beestje!

7.

8. En daar gingen we weer..

En nu de grote verassing van de dag! Ik kwam weer in de buurt van de boerderij. Staat hun opa in de wei de laatste restjes hooi bijelkaar te harken.. Of ik ook even wou komen om te helpen. Dilly kan mooi der eigen eten meenemen!
Tuurlijk!
9. De bult begon nog klein.. Mijn lenigheid werd nog niet echt op de proef gesteld..

10.

11.

12. En Dilly maar kijken naar dat lekkere eten

13. Het resultaat

14. Topbeessie!

Nou, ik heb me dik vermaakt hoor!

En hopelijk hebben jullie je ook een beetje vermaakt met de foto's

xx