Voor eigenlijk nooit meer in een bak rijden, altijd buiten, geen pionnen of hindernissen geoefend vind ik dat we het nog niet slecht gedaan hebben. In 2 verschillende hindernissen had ik een stuurfout gemaakt, maar wel weer daarna goed hervat, hierdoor ging ik ervan uit dat ik sowieso laatste zou worden, maar wat blijkt we werden 11de van de 13

De reden dat ik al lang niet gestart heb is omdat ik vorig jaar mijn auto verkocht heb, maar deze wedstrijd was zo dichtbij dat mijn vriend op een goed idee kwam, en jawel we gingen sjiek in boerenthema, met tractor en veewagen.

We begonnen met een wegtraject van 6,5 km waar we gemiddeld 11 km per uur op binnen moesten komen. Dit hadden we ook precies gedaan en voornamelijk geprobeerd mijn pony's in rust te rijden, mijn top groom gaf mij dan ook goede tips.
Daarna kwamen de hindernissen waarvan hindernis 1 een vaardigheid was, waar de groom wel mocht groomen. We hebben eigenlijk bij alle hindernissen lekker rustig, dressuurmatig gereden, ik heb namelijk snel de neiging de paarden op te jutten en ze kunnen daar ook gigantisch heet van worden (zijn ze ook al van zichzelf) maar dit was een goede training.

Hindernis 2:

Hindernis 3:

Tussen de hindernissen moesten we steeds een ronde draven
Lekker ontspannen, paardjes vinden het wel oke!

Hindernis 7, de leukste hindernis!
Snorkels op en zwemvliezen aan, daar gaan we van start!

Bedankt voor het kijken