mijn paardje en ik doen aan VD (hebben de basis er goed in zitten voor mijn gevoel), maar nu ging laatst een stalgenoot bij mijn paard zijn stal in. En toen heeft hij de jambette tegen haar aan geslagen en is ze boos op mij. Want ik moet het hem niet aanleren want het is 'gevaarlijk'. Maar wat deed zij uberhaupt in mijn stal? Hooi voeren kan niet, want dat gaat zo over het hekje, net zoals zijn krachtvoer. Dus dat is onzin.
Daarbij.. ik straf alles af wat niet op commando is dus hij doet het al niet meer, al lange tijd. Dus ik vind het onwaarschijnlijk dat hij het 'zomaar' deed.
Maar een enkele andere stalgenoot was het er mee eens, dat het gevaarlijk was. En dus vond diegene waar hij tegen de jambette had gedaan dat ik hem geen 'spaanse pas' meer moest leren. Vond ik al een rare opmerkingen want mijn commando's voor spaanse pas en been zijn anders. (bij been til ik mijn benen niet op, tik ik op het betreffende been en vraag ik 'been', bij spaanse pas til ik mijn benen op terwijl ik meeloop, tik ik op de borst voor beide benen en vraag ik 'pas'.)
Zelf heb ik nog nooit een ongeluk met zijn kunstjes gehad. Ja een wat hardere duw van zijn neus met kusje, maar dat valt mee.
Maar wat is jullie mening nu, zou ik me moeten laten stoppen met enkele kunsten omdat er een ongeluk is gebeurd? (Had voor mijn gevoel niet moeten gebeuren want wat deed zij bij mijn paard?) Ik zit er zelf toch wel heel erg mee, want ik wil geen ongelukken maar haar verhaal was al vaag en ik mag die vrouw, maar ik zit er gewoon echt mee..