mijn eerste topic in TVG

Ik ben al langer bezig met grondwerk, maar nog nooit een topic durven openen

Mijn 1ste slachtoffer is Arthur, een mini shet die alweer 3 jaar bij mij is, maar die ik nog altijd niet goed kan ontcijferen. We hebben veel down's maar ook up's, soms kan ik zo hard op hem vloeken, maar toch is hij mijn beste vriendjes.
Horse Agility (wel nog basic) vind hij heel leuk, het blijft 'spannend' voor hem. Al kan hij het niet laten om toch te prutsen aan alles

Slalommen doet hij super enthousiast, helemaal 'alleen' met enkel nog wat hulp van mij door aan te wijzen.
Mooi netjes blijven staan met zijn voorste voetjes in de hoepel en voor het eerst bleef hij ook staan

Toch maar eens proberen of hij door de hoepel paste, en dat deed hij

Netjes meedraven

Hij laat echt veel toe

En toen was het tijd voor mijn 2e slachtoffer, Sammeke. Al meer dan 4 jaar bij mij en ondertussen 5jaar oud. Mijn droom is met haar te gaan mennen, binnenkort start ik met een cursus en spaar ik verder voor een sulky. Als alles goed gaat word ze tegen de zomer opgeleerd. Tot die tijd oefenen we goed verder

Momenteel nog bitloos, omdat ik het juiste bitje nog niet gevonden heb voor haar

Beetje uit een rare positie getrokken

Tips zijn welkom, maar hou het wel een beetje vriendelijk, we hebben nog een hele lange weg te gaan