Op een rustig weggetje kwam een vrachtwagenchauffeur met een veelste hoge snelheid achter ons rijden. Het is dat mn groom me erop attent maakte want zelf hoorde ik hem nog niet. Ik ging al een beetje meer op het midden van de weg rijden zodat hij wat af zou remmen maar dat deed hij niet en mn pony's schrokken van het geluid van de vrachtwagen (we reden ook nog langs een kas dus het geluid werd versterkt) ik probeerde mn span terug te nemen maar het maakte niets uit, ze gingen vol aan de kletter. Het stomme was dat de vrachtwagen ons had ingehaald en ze gingen er nu juist in volle galop achteraan
Pas een paar 100 meter verder hebben we ze tot stilstand gekregen tegen een hek, nadat een muur en een vangrail niet waren gelukt. Ik ben onwijs geschrokken hiervan en ondanks dat we gelukkig niks mankeren allemaal heb je er toch een trauma bij. Ik ben wel onwijs blij dat zowel mn groom als ik rustig konden blijven en bleven nadenken.
Als we via her dorp rijden, komen we ze heel vaak tegen. Hier zir namelijk een vrachtwagenbedrijf.
). Die hoeben imo ook geen vaart te minderen.