Gem schreef:
heb ik net ook per pb gevraagd.
Iets met twee zielen, één gedachte

edit 2: eens met Avaluna..... ik wacht dus nog even op antwoorden voor ik dit op de website plak.
avaluna schreef:Ik ben wel benieuwd wat het doel is en wat en naar wie de gegevens gaan.... veel verenigingen in het zuiden en wellicht ook daarbuiten melden niet al hun leden aan bij de knhs, wilde wedstrijden mogen ook al niet meer, dus ben wel benieuwd wat er met welke gegevens gedaan gaat worden...
Ik ga proberen jullie zo duidelijk mogelijk antwoord te geven, hopelijk beantwoord dit jullie vragen. Zo niet, beantwoord ik verdere vragen graag.
Het onderzoek word uitgevoerd door twee studenten, we zijn beide laatste jaars studenten, niveau 4, van het Citaverde College Roermond. We volgen hier de opleiding paardenhouderij.
De resultaten komen bij ons binnen, niet bij de KNHS. Het is juist de bedoeling dat we ook de niet-leden van de KNHS bereiken. Het onderzoek is inderdaad in opdracht van de KNHS, mijn contactpersoon hier is Dhr. Van Roovert, maar zij hebben geen inzage in onze verzamelde informatie. Halverwege januari zal dit onderzoek aan hen gepresenteerd worden. Zij zien dus enkel de cijfers.
Uit de resultaten van de enquête willen we achterhalen hoeveel mensen er nu eigenlijk echt met de mensport bezig zijn én net zo belangrijk, wat mensen vinden van de organisatie van de mensport op dit moment. Ook willen we graag weten hoe het zit met de jeugd, of er misschien meer behoefte is aan leuke activiteiten om kennis te maken met de mensport.
Er worden geen namen enz. door gegeven aan de KNHS, we gaan zorgvuldig om met dit project. Ik beantwoord jullie vragen graag en ik wil nogmaals benadrukken dat er dus geen gegevens doorgespeeld worden naar de KNHS, behalve de uiteindelijke cijfers.