Heey, Nu ik een prachtpony heb, een mooi tuig, en een sulky gekocht heb ( moet nog gebracht ) Gaat het helemaal kriebelen om er een leuk ding van te maken. Het is een vrij grote sulky, met flink wat ruimte, is op moment geloof ik een beetje bruin/zwart. Nu wil ik hem denk ik zwart verven, met roze ( niet TE roze) letters erop zetten : 'een hartje " en dan Binky ( naam van m'n pony ) Verder gaan we van dat rubberschuim spul , ( excuses even de naam kwijt) op maat gemaakte kussentjes maken, en een hoes erom laten maken. En een leuke welkom mat voor op de bodem.
Iemand nog meer handige en leuke tips? Mag van alles zijn, waar ik leuke deurmatjes scoor, nog een leuk idee met verf, of hoe ik de kussentjes kan maken? Het heeft allemaal geen haast en ik kan er lang mee bezig zijn.
Je kan van traanplaat een mat maken in je sulky voor bij je voeten. Een zweepkoker aan je sulky hangen Na het opknappen liefst binnen zetten anders kun je volgend jaar weer opnieuw beginnen. Succes enne foto's??
Wat een slim idee van die bidon houder! die ga ik onthouden!...heb vaker een flesje water mee...in de binnenzak van mijn jas...maar dat werkt niet echt.. ben erg benieuwd hoe het gaat worden TS!:D
Leuk idee een bidon houder en veel succes met het op knappen komen er ook foto's morgen
Brigitte_D
Geplaatst: 19-09-13 20:48
Heb laatst ook m'n sulky geverfd, of eigenlijk gespoten, met van dat zwarte spuitbus verf van de action! 2 euro en je sulky ziet er al stukken beter uit!:D
Welshfan
Geplaatst: 20-09-13 10:12
Die bidon houder is wel een leuk idee Veel succes met het opknappen! Benieuwd om het resultaat te zien!
Leuk, daar kun je zeker een blitse sulky van maken. Ben benieuwd hoe hij er uit komt te zien. Succes. En wat betreft dat schuim, zorg wel dat je goed schuim hebt wat stevig genoeg is om op te zitten, niet dat je er helemaal doorheen zakt.
Leuk! Ik ben mijn wagen momenteel ook nog aan het opknappen (recreatiewagen, zie onderschrift). Hoever ben je nu inmiddels met opknappen? Misschien kunnen we nog wat tips uitwisselen! Die bidonhouder is wel erg handig!
@melody93 Leuk! Alleen 1 probleempje.. Het ligt stil hier. Want als ik binky er voor span, & uiteindelijk ga draven, bonkt de sulky heel erg op zijn rug. Dus ik heb hem er niet meer voor gezet.