Ik heb de pony ook altijd op de trailer gestald gehad maar mevrouw oefent snachts vast de dressuur proef dus was hier helemaal klaar mee en ik wilde idd ook twee pony's mee gaan nemen op wedstrijd.
Wij hebben inmiddels twee partytenten gehad de eerste was te slap voor stalling en die wij nu hebben is een stevige tent met ook dikke stokken en hoog. (heb ik bij de cranenbroek gekocht was ongeveer 180 euro)
Hierin heb ik met prikpalen en draad twee stallen of een grote stal de partytent is 3x6 en als ik een stal heb heeft zij 3x4 en met twee stallen hebben ze hierbij dus de helft van. De prikpalen heb ik bij de fourage handelaar gekocht voor een tientje en het draad heb ik heeel goedkoop bij de divoza kunnen scoren ivm een fout op de website

15 euro voor 200 meter draad en dan 40mm breed.
Om de stal te verstevigen hebben wij nu aan de prikpalen een systeem met aluminium buizen waar de paarden niet overheen kunnen gaan hangen en waardoor je palen mooi rechtop blijven staan.
Ook hebben wij nu wel een schrikdraad apparaat besteld omdat mijn pony graag schuurt en zo de hele partytent steeds heen en weer gaat, en ik het zonde vind als ze deze partytent ook gaan slopen, en voor mijn eigen gerustheid dat ze niet snel erdoorheen gaan(pony's houden ook niet zo heel veel van elkaar

)
in het stukje wat ik over heb ligt het hooi en het voer en kan ook nog de wagen staan als het slecht weer is, ook heb ik hier de kisten staan met alle spullen die ik nodig ben voor de pony's.
Als matten aan de onderkant heb ik eerst grasmatten gehad, maar deze worden erg zwaar en zijn weer moeilijk mee naar huis te nemen, ik heb nu een windbreekgaas mat en hier gaat alles doorheen, ideaal en kan zo weer in een tasje opgeborgen worden.
Al met al hebben wij vrij low budget een mooie stallentent gebouwd, we zijn hier en daar nog wat aan het verbeteren maar voor ons is die nu bijna perfect.
hierbij wat foto's
nieuwe tent
[
Afbeelding ]
oude tent
[
Afbeelding ]