Ik doe met mijn shetje vrijheidsdressuur, en ik vind dat het heel erg goed gaat!

Ik heb er een filmpje van gemaakt, en ben benieuwd of jullie tips hebben of iets anders.
De clips zijn allemaal van afgelopen zondag, en die dag ging het compliment, en de spagaat niet perfect,
Maar iedereen heeft wel eens een mindere dag toch?

Ik heb een paar springclips erin gedaan, omdat ik dat bij het volgen vind horen, hij volgt mij, en springt los achter mij aan / naast mij
over de hinernis mee!
Ik ben vooral heel blij omdat wij hem van de dierenbescherming hebben, en toen hij 2 jaar geleden kwam er het eerste half jaar ongeveer,
niemand bij in de buurt kon komen, je kon hem niet pakken of niet poetsen.
En nu doet hij alles super!:D
Springen ( hij durfde eerst niet bij een balkje in de buurt te komen) , vrijheidsdressuur, buiten op de weg, alles!
Hier is het filmjpje!:)
Normaal doe ik de spagaat met zweepcommando, dat doe ik niet altijd, en toevallig op deze filmpjes niet,
maar ik heb er een stemcommando bij, en als het zonder zweepcommando is, is het dus op stemcommando.

Hij kan nu : Volgen in alle gangen, jambette, kusje, achteruit, piroutte, op het blok, jambette op het blok, parkeren, spagaat, compliment en klassieke buiging!
Hier zijn nog wat foto's.

Jambette.

Compliment.

En de spagaat.

Wat vinden jullie ervan?
Tips waar ik echt iets aan heb zijn altijd welkom!