Mijn Welsh A hengst Bink is eind vorig jaar beleerd. Nadat hij terug was gekomen heb ik veel kilometers met hem gemaakt. Vooral buitenritten, zodat hij overal aan ging wennen.
Vorige maand was het dan zover, hij ging weer verhuizen naar Thea, de vrouw die hem beleerd heeft. Ze zou hem rijden op de WPCV Premium Stallion & Youngstock show in Houten.
Training;

Verruimen vindt hij geweldig;

Filmpje (alleen te bekijken op pc);
En op de show in Houten afgelopen weekend. Hier deed hij super zijn best, hij was ontzettend heftig maar wel prima te rijden. Voor hem was dit de eerste keer op vreemd terrein dus ik ben zeer tevreden. Knappe pony!

Volgende foto's door Dyonne Bos, bedankt!

En nog aan de hand op de show met zijn fokker (Bokker "Rivendell");

Aangezien ik nog op school zit en niet de tijd heb om vaak te trainen hebben Thea en ik besloten dat Bink daar blijft om uitgebracht te worden. Hij zal binnenkort zijn debuut maken in de dressuur. Tevens gaan we aan de slag om hem in het span te zetten met Thea haar hengst Vennebos Caprice, wat een wereldspan zou dat worden. We kunnen niet wachten.
Vennebos Caprice:

Mijn knappe Bink, ik ga hem wel een beetje missen maar kan hem natuurlijk elke week opzoeken.

Dat was 't weer!
Groetjes Nyckle