1. Eerst optuigen

2. En als eerste de dressuur

3. En mijn twee top grooms

Ik was toch wel het meest zenuwachtig voor de dressuur omdat het dagelijks wisselt hoe het gaat met het dressuurmatig rijden. Maar wat deed hij zijn best! Oke hij gaf dan wel niet na, maar hij liet zich erg goed door de wendingen sturen

De enige fouten op mijn protocol zijn stomme stuurfouten van mij.. We kregen wel een 7 voor de aanleuning daar ben ik toch wel heel trots op, want daar was ik het meest zenuwachtig voor..

4. Voordat we mochten starten met de marathon eerst de veteratiniere keuring

5. En de Marathon

6. De 1e hindernis

7. Naar de 2e hindernis toe, wauw zo'n mooie omgeving!

8. De derde hindernis

9. De vierde hindernis

10. En als laatste de 5e hindernis

Na de marathon nog een veteratiniere keuring gehad, die vonden hem er nog erg goed uitzien. Zijn hartslag was zelfs nog lager dan toen we begonnen

11.

12.

Onwijs goede vaardigheid gereden, bijna alles in galop en geen pion geraakt. Maar dit was onze eerste vaardigheid en wisten niet dat je groom niet mocht praatten, dus helaas 20 strafpunten.. Maar het was evengoed voor de ervaring onwijs gaaf om te doen!!

13. Na de wedstrijd Joep meegenomen en naar de andere deelnemers gekeken terwijl Joep lekker aan het eten was

14. Na lang overtuigen door mijn vriendinnen toch Joep mee het terras opgenomen, het leek net Penny de film haha. Gelukkig vond de bediening het alleen maar grappig

15. Hij was toch wel een beetje moe haha, hij heeft de hele tijd op mijn schoot gelegen met zijn hoofdje

We hebben een onwijs leuke dag gehad, en heel veel complimenten! Joep was de kleinste pony dus hij had erg veel bekijks haha.
We hopen er volgend jaar weer bij te zijn!