Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nouvel schreef:wij hebben afgelopen zomer een mentrailer gekocht, die heeft een dichte plaat...
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 2346_n.jpg
geen vergelijk en nog niet veel gebruikt helaas, maar het leek ons wel fijn...
Nouvel schreef:Tja we moesten wat...
onze bus waarin we de kar altijd meenemen overleed begin van het jaar, en een paar maanden later moest er zoveel aan de trailer gebeuren dat we moesten gaan overwegen hoe we verder wilden...![]()
we zijn toen gegaan voor een kleiner busje die ook makkelijk als gewoon luxe auto gebruikt zou kunnen worden en een nieuwe mentrailer...
de oude konden we nog best leuk inruilen (ook een alu bockman), dus de spaarpot maar op z'n kop gezet en deze keus gemaakt...
tot op heden nog geen spijt van!
maar jammer genoeg door blessure paard nog bijna geen gebruikt van kunnen maken, da's een beetje jammer...
Gem schreef:Ik heb een Sluis mentrailer, met dichte plaat. Ik zit nu een aantal maanden in de "experimentele fase" w.b. vastmaken van de marathonwagen. Ik wil er nog een handliertje op laten zetten, zodat ik de koets er op kan lieren ipv trekken.
Wel een flinke waarschuwing: laat je mentrailer goed doormeten op kogeldruk. Die is meestal véél hoger dan je denkt. Ik heb mijn mentrailer, hoewel deze origineel is en niet omgebouwd, pas geleden laten aanpassen door Secondlife-trailers in St. Oedenrode, omdat de trailer, geladen met 1 D-pony en koets voorop, veel te zwaar op de trekhaak lag.
annastasia schreef:Dat is toch Toeran.nl ?
Daar wil ik m'n trailer om laten bouwen